راهنمای نصب نسخه بتای iOS 15.4

به گزارش آقای ابوالفضلی، به تازگی بعضی ویژگی های هیجان انگیز نسخه بعدی سیستم عامل موبایل اپل، iOS 15.4 از جمله امکان استفاده از Face ID با ماسک و دسترسی به بعضی از ایموجی های مجذوب کننده اعلام شده است، اکنون می توانید این ویژگی ها را در اولین نسخه بتای عمومی موجود دریافت کنید. البته با توجه به آزمایشی بودن این نسخه، احتمال باگ نیز وجود خواهد داشت. در ادامه مراحل نصب این نسخه را به شما آموزش می دهیم.

راهنمای نصب نسخه بتای iOS 15.4

به گزارش آقای ابوالفضلی، پیش از آغاز به این نکته توجه داشته باشید که این نسخه ها ممکن است برای استفاده عمومی پایدار به نظر برسند، اما ممکن است حاوی بعضی باگ ها باشند. تجربه شما ممکن است بسته به برنامه هایی که روی دستگاه خود نصب نموده اید، با سایر افراد متفاوت باشد.

پیش از آغاز پیشنهاد می کنیم ازاطلاعات دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. علاوه بر این، بسته به نوع تلفن همراهی که دارید، ممکن است بعضی از ویژگی های تازه در دسترس نباشند. بعنوان مثال نمی توانید از ویژگی استفاده از شناسه چهره با ماسک بهره ببرید، مگر اینکه آیفون 12 یا تازهتر داشته باشید.

در زیر فهرست دستگاه هایی که از iOS 15 پشتیبانی می نمایند را مشاهده می کنید.

iPhone 13, iPhone 13 Pro

iPhone 12, iPhone 12 Mini, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max

iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max

iPhone XS, iPhone XS Max

iPhone X, iPhone XR

iPhone 8, iPhone 8 Plus

iPhone 7, iPhone 7 Plus

iPhone 6 S, iPhone 6 S Plus

iPhone SE (first and second generation)

iPod Touch (seventh generation)

نحوه نصب نسخه بتای عمومی iOS 15.4

1-به وسیله مرورگر سافاری وارد پورتال نرم افزار بتای اپل شده و ورود به وسیله اپل آیدی را انتخاب کنید.

2-اگر قبلا اپل آیدی خود را ثبت ننموده اید در زیر قسمت Get Started، گزینه Enroll your iOS را انتخاب کنید.

3-پس از ثبت نام اسکرول را به پایین آورده و وارد قسمت reminder شده تا مطمئن شوید که در صورت احتیاج به بازگشت به حالت قبلی، از محتوای گوشی خود نسخه پشتیبان تهیه نموده اید.

4-به اسکرول کردن به پایین ادامه دهید تا دکمه Download profile را پیدا کنید. روی آن ضربه بزنید. با این کار هشداری ظاهر می گردد که می گوید وب سایت در حال کوشش برای دانلود configuration profile است. Allow را انتخاب کنید. یک پنجره تازه باز می گردد که می گوید Profile تازه را از قسمت Settings تنظیم نمایید.

5-وارد قسمت Settings شوید، بخش تازهی به نام Profile Downloaded باید در بالای صفحه اضافه شده باشد. آن را انتخاب کنید. بعد از آن به گزینه beta software download دسترسی پیدا خواهید کرد.

6-گزینه Install را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید. در این جا باید رمز عبور خود را مجدد وارد نمایید. با بیانیه رضایت بسیار طولانی معمول موافقت کنید و یکبار دیگر روی Install ضربه بزنید.

7-ممکن است لازم باشد گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید تا پروفایل فعال گردد.

تبریک می گوییم. آپدیت انجام شد!

منبع: theverge

منبع: فرارو

به "راهنمای نصب نسخه بتای iOS 15.4" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای نصب نسخه بتای iOS 15.4"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید