تهرانی ها از تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری نمایند

به گزارش آقای ابوالفضلی، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: مردم استان تهران روز های 26 و 27 مهر از تردد در حاشیه رودخانه خودداری نمایند.

تهرانی ها از تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری نمایند

به گزارش باشگاه آقای ابوالفضلی، حامد یزدی مهر روز دوشنبه در جمع آقای ابوالفضلی با اشاره به پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش چهار تا شش درجه ای دمای هوا طی 26 تا 28 مهر در سطح استان تهران گفت: این کاهش دما در مدت یادشده در ارتفاعات شرقی استان رخ خواهد داد.

وی درباره وزش باد های لحظه ای شدید در روز های 26 تا 27 مهر در منطقه ها جنوب و غرب استان تهران نیز هشدار داد و اضافه نمود: مجموعه مخاطرات پیش بینی شده از سوی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر کاهش کیفیت هوا و بارش های پراکنده باران و برف در ارتفاعات آبعلی و فیروزکوه احتیاط ویژه شهروندان را می طلبد.

یزدی مهر ضمن اعلام هشدار در خصوص رگبار و رعد و برق در ارتفاعات به ویژه شمال شرق استان گفت: با توجه به پیش بینی ها و احتمال آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و برخی رودخانه ها، پدیده مه و کاهش دید در جاده ها به مردم توصیه می گردد از تردد در حاشیه مسیل ها و نواحی کوهستانی در اواخر وقت سه شنبه 26 تا اواخر وقت چهارشنبه 27 مهر خودداری نمایند.

منبع: فرارو

به "تهرانی ها از تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهرانی ها از تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید