تزریق دُز سوم کرونا به بیش از 63 هزار نفر در خراسان رضوی

به گزارش آقای ابوالفضلی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: تا به امروز 63 هزار و 894 نفر سومین دُز واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

تزریق دُز سوم کرونا به بیش از 63 هزار نفر در خراسان رضوی

آقای ابوالفضلی مشهد - علیرضا مسلم گفت: 117 هزار و 311 نفر واجد شرایط دریافت نوبت سوم واکسن کرونا در شهرستان های زیر پوشش این دانشگاه در غرب استان خراسان رضوی هستند که تا به امروز 63 هزار و 894 آنان اقدام به تزریق سومین دُز واکسن کرونا نموده اند.

به گفته وی جمعیت بالای 18 سال در منطقه ها زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزون بر 366 هزار نفر است که از این تعداد حدود یک سوم واجد شرایط دریافت نوبت سوم واکسن کرونا هستند.

در کنار واکسیناسیون عمومی، رعایت شیوه نامه های بهداشتی همانند استفاده از ماسک، پیش بینی تهویه مناسب در محیط، حفظ فاصله فیزیکی و پرهیز از حضور در مکان های شلوغ و دورهمی ها مناسب ترین و اصلی ترین راه های جلوگیری از ابتلا به کرونا و انتشار بیشتر آن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: علائم اُمیکرون شبیه به سرماخوردگی و همراه با آبریزش بینی، عطسه، سردرد، بدن درد، سوزش گلو و سرفه است و افراد در صورت داشتن هرگونه علائم باید به مراکز منتخب کرونا مراجعه نمایند.

37 مرکز بهداشتی درمانی، 194 خانه بهداشت و 6 بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای، خوشاب و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می نمایند.

منبع؛ ایرنا

/س.ع

آقای ابوالفضلی خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تزریق دُز سوم کرونا به بیش از 63 هزار نفر در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق دُز سوم کرونا به بیش از 63 هزار نفر در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید