برترین سواحل دنیا با سفیدترین ماسه ها

به گزارش آقای ابوالفضلی، اگر در پی سفیدترین سواحل دنیا هستید، در ادامه همراه با ما باشید تا با این سواحل زیبا و درخشان در نقاط مختلف دنیا آشنا شوید. در برنامه سفری بعدی خودتان به هر نقطه از دنیا می توانید به سراغ سواحلی بکر با ماسه های بسیار سفید بروید و اوقات بسیار خوشی را سپری کنید. در ادامه همراه با ما باشید تا با برترین سواحل دنیا با سفیدترین ماسه ها آشنا شوید.

برترین سواحل دنیا با سفیدترین ماسه ها

1. کوئینزلند - استرالیا

Queensland, Australia

گذراندن زمان بسیار زیادی در جزایر ویتساندی (Whitsunday Islands) استرالیا مطمئنا اوقات بسیار خوش و دلنشینی را برای شما رقم خواهد زد، به خصوص ساحل نمادین و برجسته وایت هیون (Whitehaven). با اینکه اینجا سفیدترین ماسه های دنیا را ندارد اما با این وجود، سوژه بسیاری از عکس ها به شمار می رود و در جمع شناخته شده ترین سواحل شنی سفید در سراسر دنیا قرار گرفته است.

2. کلیرواتر - فلوریدا - آمریکا

Clearwater, Florida, USA

یکی از سواحل بسیار زیبای کلیرواتر در خلیج فلوریدا در آمریکا که در فاصله اندکی از تامپا قرار گرفته است، مطمئنا می تواند اوقات بسیار خوشی را برای شما فراهم بیاورد. چه در ساحل اصلی کلیرواتر و چه در سواحل زیبای جزیره گنج (Treasure Island) در اینجا از سفید بودن ماسه ها شگفت زده خواهید شد. با اینکه جذابیت این ساحل طبیعی بودن آن است اما بعضی ادعا کردند که بعضی از ماسه های اینجا به علت فرسایش سواحل از مکزیک آورده شده اند.

3. بورا بورا - تاهیتی

Bora Bora, Tahiti

در حالی که جزیره اصلی تاهیتی به طور کلی بیشتر به خاطر شن های سیاه خودش مشهور است اما در اینجا نیز می تواند بعضی از سفیدترین سواحل دنیا را مشاهده کنید. در ساحل ماتیرا (Matira Beach) در بورا بورا شما مطمئنا از سفیدی ماسه ها شگفت زده می شوید، به ویژه اینکه در تضاد با آسمان نیلگون، دریای فیروزه ای و جنگل نخل سبز روشن قرار گرفته است.

4. هبریدهای بیرونی - اسکاتلند

Outer Hebrides, Scotland

اینکه اسکاتلند دارای سواحل شنی سفید باشد، واقعا جای تعجب دارد. با اینکه شناخته شده ترین ساحل سفید این کشور در جزیره هریس (Isle of Harris) در خلیج لوکسنتایر قرار گرفته است اما سواحل شگفت انگیز بسیار زیادی در جزایر هبریدهای بیرونی (Outer Hebrides) دیده می شوند. با این حال باید توجه داشت که آب اینجا در بیشتر اوقات سال آنقدر سرد است که نمی توان در آن شنا کرد.

5. جزیره بوراکای - فیلیپین

Boracay, Philippines

جزیره بوراکای (Boracay) در فیلیپین بعضی از سفیدترین شن های دنیا را درون خودش جای داده است. اینجا از معروفیت بسیار زیادی برخوردار است و سالانه گردشگران بسیار زیادی از سراسر آسیا و بعلاوه دنیا به اینجا سفر می نمایند تا ساحل گردی نمایند. علاوه بر این، فعالیت ها و تفریحات بسیار دیگری نیز در اینجا وجود دارد که می توان از آن ها بهره برد و اوقات بسیار خوشی را سپری کرد.

6. جزایر لوفوتن - نروژ

Lofoten Islands, Norway

همچون اسکاتلند، حضور نروژ در لیست سفیدترین سواحل دنیا عجیب به نظر می رسد اما این کشور نیز در جزایر خودش سواحلی بسیار درخشان و زیبا دارد و بعضی از آن ها نیز در جزایر لوفوتن (Lofoten Islands) قرار گرفته اند. این جزایر در بالاتر از مدار شمالگان قرار گرفتند و همین نیز سبب شده تا آب های آن سرد باشد اما با این وجود، ساحل گردی در اینجا می تواند بسیار سرگرم نماینده باشد.

7. زنزیبار - تانزانیا

Zanzibar, Tanzania

از لحاظ تاریخی بیشتر مردم تانزانیا را به علت دشت سرنگتی و در نتیجه، قدرت این کشور در زمینه گردشگری حیات وحش می شناسند. جزیره ای در خارج از سواحل تانزانیا در اقیانوس هند یعنی جزیره زنزیبار (Zanzibar) بعضی از سفیدترین سواحل دنیا را درون خودش جای داده و همین نیز به گردشگری این کشور یاری شایانی نموده است. علاوه بر این سواحل بسیار زیبا، زنزیبار شامل فرهنگی منحصربه فرد است که ترکیبی از لباس های بومی آفریقایی و کالاهای خلیج فارس است.

8. جریکواکوارا - برزیل

Jericoacoara, Brazil

اگر در سفر خود به برزیل در پی بازدید از ساحلی با ماسه های سفید هستید، بهتر است که به ساحل جریکواکوارا (Jericoacoara) بروید، ساحلی که در شمال شرقی برزیل و در امتدا خط ساحلی اقیانوس اطلس قرار گرفته و تنها چند ساعت با اتوبوس از ظهر فورتالزا فاصله دارد. تل ماسه های شنی بسیار زیبا و تماشایی در همان نزدیکی نیز جذابیت و خیره نمایندگی به این ساحل بخشیده است.

9. اوکیناوا - ژاپن

Okinawa, Japan

سواحل اوکیناوا رفته رفته در حال مشهور شدن در بین گردشگران است. در این میان، شن های سفید رنگ و آب های پر از صخره مرجانی جزیره توکاشیکی (Tokashiki Island) بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است و این در حالی است که از گذشته تا به امروز در بین گردشگران ژاپنی معروفیت داشته است.

10. نیو ساوث ولز - استرالیا

New South Wales, Australia

ساحل کمتر شناخته شده هیام (Hyam) در خلیج جرویس در استان نیو ساوث ولز در استرالیا، بعضی از سفیدترین شن های دنیا را درون خودش دارد. این ساحل از زیبایی و جذبه بسیار زیادی برخوردار است و مطمئنا در ادامه می تواند در بین گردشگران به محبوبیت بسیار بیشتری دست پیدا کند و مشهور گردد.

منبع: فوت و فن / tripsavvy

به "برترین سواحل دنیا با سفیدترین ماسه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سواحل دنیا با سفیدترین ماسه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید