برای حضور در میادین آسیایی و جهانی تابع نظر کادر فنی هستم

به گزارش آقای ابوالفضلی، امین میرزازاده فرنگی کار وزن 130 کیلوگرم اردوی تیم ملی یکی از مدعیان سنگین وزن کشورمان است که روزهای پر فراز و نشیبی را در سالجاری پشت سر گذاشت. او که در آستانه اعزام به رقابت های دنیای 2021 نروژ درگیر بیماری کرونا شد و از رفتن به این مسابقات بازماند، کمی بعد راهی مسابقات قهرمانی امیدهای دنیا شد و با وجود مصدومیت جدی از ناحیه مچ پا به مدال طلای رسید.

برای حضور در میادین آسیایی و جهانی تابع نظر کادر فنی هستم

این ملی پوش هم اکنون یکی از اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی است که میخواهد دوباره با کسب دوبنده تیم ملی راهی میادین بین المللی پیش رو گردد.

بر همین اساس امین میرزازاده در حاشیه نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در مصاحبه با آقای ابوالفضلی گفت: پس از مدتی نسبتاً طولانی به علت درمان مصدومیت دوباره به اردو بازگشتم که البته در این مدت چندان هم بدون تمرین نبودم. خوشبختانه فعلاً همه چیز در اردو رضایت بخش است و امیدوارم سال آینده عملکرد خوبی داشته باشم. من همواره تابع نظر کادر فنی هستم و منتظرم تا تصمیم بگیرند سال آینده در چه مسابقاتی کشتی خواهم گرفت.

مدعی سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی در انتها با اظهار امیدواری به نتایج اجرای دقیق چرخه انتخاب گفت: اتفاق خوبی که در امسال رخ داد این بود که جهت آغازین چرخه انتخابی معین شد که از کجا استارت خورده و به کجا ختم می گردد. مطمئناً چرخه انتخابی تا به امروز به خوبی اجرا شده و هر کسی شایستگی دوبنده ملی را داشته باشد به آن خواهد رسید. من هم مثل یک مدعی با انگیزه با تمام وجود برای رسیدن به هدفم کوشش خواهم کرد.

به گزارش آقای ابوالفضلی، نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا طی روزهای 15 تا 26 اسفندماه امسال در خانه کشتی برگزار می گردد که امیر قاسمی منجزی، علی اکبر یوسفی، امین میرزازاده و علیرضا حسنوند به عنوان مدعیان وزن 130 کیلوگرم در این تمرینات حضور دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برای حضور در میادین آسیایی و جهانی تابع نظر کادر فنی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای حضور در میادین آسیایی و جهانی تابع نظر کادر فنی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید