بازی Call of Duty: Vanguard رسما معرفی گردید

به گزارش آقای ابوالفضلی، همان طور که چند روز پیش اعلام کردیم، اکتیویژن به صورت رسمی با پخش تیزر تریلری از بازی Call of Duty: Vanguard رونمایی کرد.

بازی Call of Duty: Vanguard رسما معرفی گردید

هرچند در گذشته نام و برخی از جزئیات این اثر به وسیله منابع مطلع فاش شد بود اما اکنون همه چیز به شکل رسمی معرفی شده است. طبق اعلام شرکت اکتیویژن، هواداران می توانند در تاریخ 28 مرداد (19 اوت) نگاهی کامل تر به بازی Call of Duty: Vanguard داشته باشند. معرفی کامل این بازی به وسیله رویدادی درون بازی کال آو دیوتی: وارزون انجام خواهد شد. این رویداد نبرد وردانسک (Battle of Verdansk) نام خواهد داشت.

اولین تریلر بازی Call of Duty: Vanguard با مونتاژی از نبرد در جنگ جهانی دوم آغاز می گردد. مخفیگاهی برای یک تک تیرانداز دیده می گردد که به نظر می رسد در روسیه یا نزدیکی آن واقع شده باشد. بعلاوه می توانید میدان جنگی در بیابان، جنگلی در آلمان و ساحلی مملو از هواپیماهای ویران شده را مشاهده کنید. هر یک از این منطقه ها منظره خاص خودشان را دارند. بعلاوه در تریلر به نام هایی هم اشاره می گردد که می تواند نشان دهنده شخصیت های درون بازی باشد. بعلاوه ممکن است این شخصیت ها همان چهار شخصیتی باشند که در تصویر هنری بازی در انتهای تریلر نشان داده شده اند.

تریلر هر یک از این میدان های نبرد را نشان می دهد. به همین دلیل، به نظر می رسد که به احتمال زیاد بازی در هر چهار منطقه مهم و اصلی جنگ جهانی دوم یعنی جبهه شرقی، جبهه غربی، شمال آفریقا و اقیانوس آرام اتفاق می افتد. این فرضیه با سرنخ هایی که اکتیویژن در این چند روز اخیر داده است، کاملاً مطابقت دارد.

همان طور که تام هندرسون هم در گذشته اعلام نموده بود، شرکت اکتیویژن و استودیو اسلج همر گیمز (Sledgehammer Games) قصد دارند که در 28 مرداد اطلاعات بیشتری را از Call of Duty: Vanguard بیان می نمایند. اگر این رویداد شبیه رویدادهای قبلی باشد که در بازی کال آو دیوتی وارزون برگزار شده بود، بهتر است زودتر از زمان و ساعت آغاز برنامه ریزی شده وارد بازی شوید تا مطمئن شوید که می توانید در این رویداد حضور داشته باشید. البته، می توانید کار خود را بسیار ساده تر کنید. در حالی که هنوز دقیقاً معین نیست که این رویداد دقیقاً چگونه خواهد بود اما اکتیویژن به احتمال فراوان قبل از آغاز آن در روز پنجشنبه اطلاعات بیشتری در خصوص آن اعلام خواهد نمود.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Call of Duty: Vanguard رسما معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Call of Duty: Vanguard رسما معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید