یاسین بونو؛ ستاره مراکش در مقابل اسپانیا

به گزارش آقای ابوالفضلی، در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر؛ مراکش شگفتی ساز بود و توانست اسپانیا را در یک بازی نفس گیر از پیش رو بردارد.

یاسین بونو؛ ستاره مراکش در مقابل اسپانیا

به گزارش آقای ابوالفضلی، بازیکنان مراکشی بار دیگر در جام دنیای قطر شگفتی ساز شدند و اینبار اسپانیا را به خانه بازگرداندند. این بازی در دو وقت 45 دقیقه و دو وقت اضافه 15 دقیقه ای با تساوی بدون گل به خاتمه رسید، اما در ضیافت پنالتی ها این دروازه بان مراکش بود که توانست یک تنه تیم را به جمع هشت تیم برتر جام دنیای ببرد. مراکش تنها تیم به جامانده از قاره آفریقا است.

در اواخر نیمه نخست بازی یکی از خطرناک ترین موقعیت های بازی از طریق مراکش به هدر رفت و آن ها نتوانستند از ضربه ایستگاهی خود استفاده نمایند و با اختلافی کمی توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما نیمه دوم را اسپانیا پرقدرت تر آغاز کرد و موقعیت های بیشتری را خلق کرد که، اما در دست یافتن به گل ناکام بود. این شرایط در دو وقت اضافه ادامه پیدا کرد تا تکلیف بازی در ضربات پنالتی معین گردد.

سه پنالتی بازیکنان اسپانیا با درخشش یاسین بونو دروازه بان مراکشی ها دفع شد و مراکشی ها هم توانست سه پنالتی خود را گل نمایند تا بازی با نتیجه سه بر صفر به خاتمه برسد.

یاسین بونو با درخشش در ضربات پنالتی به عنوان برترین بازیکن زمین در ملاقات مراکش و اسپانیا انتخاب شد تا تیمش به جمع 8 تیم برتر دنیا راه یابد.

یاسین بونو بیش از 100 بازی در لالیگا برای خیرونا و سویا و 56 بازی در سگوندا دیویزیون انجام داد. او در سال 2020 با سویا قهرمان لیگ اروپا شد.

بونو که از سال 2013 ملی پوش مراکش شده، در دو جام دنیای و سه تورنمنت جام ملت های آفریقا حضور داشته است. او پیش از این برای تیم زیر 23 سال مراکش در المپیک 2012 بازی نموده بود.

منبع: فرارو

به "یاسین بونو؛ ستاره مراکش در مقابل اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاسین بونو؛ ستاره مراکش در مقابل اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید