امکان مجدد ثبت نام برای جاماندگان کنکور 1401 فراهم شد

به گزارش آقای ابوالفضلی، امکان ثبت نام در آزمون سراسری سال 1401 دانشگاه ها برای جاماندگان این آزمون در اسفند ماه جاری فراهم شد.

امکان مجدد ثبت نام برای جاماندگان کنکور 1401 فراهم شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزار دانشجو، امکان ثبت نام در آزمون سراسری سال 1401 دانشگاه ها برای جاماندگان این آزمون در اسفند ماه جاری فراهم شد.

سازمان سنجش آموزش کشوردر اطلاعیه ای اعلام نمود؛ مهلت ثبت نام متقاضیان آزمون سراسری سال 1401 در دوره های روزانه، نوبت دوم شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیغام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و بعلاوه رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که در مهلت معین شده از 10 تا 20 بهمن پیروز به دریافت کدسوابق تحصیلی نشده یا به هر علت دیگر نتوانستند نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند، مهلت مجدد برای ثبت نام از یکشنبه اول تا چهارشنبه چهارم اسفند ماه جاری در نظر گرفته شده که متقاضیان می توانند منحصراً به وسیله درگاه اطلاع رسانی این سازمان در این خصوص اقدام نمایند.

بعلاوه متقاضیانی که قبلاً در این آزمون سراسری 1401 ثبت نام کرده اند، درصورت تمایل در بازه زمانی فوق می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

اصلاح شرایط و ضوابط سهمیه بهیاران در کنکور 1401

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرفته شدگان رشته محل های بهیاری که آغاز تحصیل آن ها در مرحله انتخاب رشته، نیم سال اول سال تحصیلی 1402-1401 اعلام می گردد باید تا شهریور 1401 دارای حداقل سه سال سابقه خدمت به عنوان بهیار، و پذیرفته شدگان رشته محل هایی که آغاز تحصیل آن ها در مرحله انتخاب رشته، نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401 اعلام می گردد باید تا 30 بهمن 1401 دارای حداقل سه سال سابقه خدمت به عنوان بهیار باشند.

اختصاص ظرفیت پذیرش به اندازه حداکثر5 درصد از ظرفیت پذیرشهر یک از رشته محل های رشته کارشناسی پیوسته پرستاری واقع در استان محل خدمت (اشتغال) متقاضی در تمامی دوره ها (روزانه، شهریه پرداز، دانشگاه آزاد اسلامی، ...) به جز رشته محل های مخصوص منطقه ها محروم و منطقه ها درگیر بلایای طبیعی و دارای تعهد خدمت خواهد بود.

متقاضیان حق انتخاب رشته محل های مجاز استان های دیگر (غیر از استان محل خدمت و اشتغال خود) را ندارند و در صورت رعایت نکردن این ضابطه و قبولی با سهمیه بهیاری در رشته محل های استان های دیگر، قبولی داوطلب لغو خواهد شد.

حدنصاب نمره لازم برای پذیرش متقاضیان حائز شرایط در سهمیه بهیاری هر یک از کد رشته محل های پرستاری، کسب حداقل 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد آن کدرشته محل است. متقاضیان بهیار حائز شرایط داری حدنصاب نمره، با توجه به ظرفیت مربوطه با یکدیگر رقابت می نمایند.

پذیرفته شدگان فوق مجاز به انتقال و جابجایی نیستند.

اندازه تعهد خدمت استفاده نمایندگان از این سهمیه دو برابر طول مدت تحصیل و مطابق مقررات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

برنامه آموزشی مطابق برنامه آموزشی مقطع کارشناسی پیوسته رشته پرستاری مصوب شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی است و درس هایی که دانشجو در دوره بهیاری گذرانده است در مقطع کارشناسی پیوسته رشته پرستاری، تطبیق واحد داده نمی گردد و دانشجو ملزم به گذراندن تمامی دروس مقطع کارشناسی پیوسته رشته پرستاری است.

طول دوره تحصیل و نظام آموزشی مطابق آیین نامه آموزشی مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته مصوب شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امکان مجدد ثبت نام برای جاماندگان کنکور 1401 فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان مجدد ثبت نام برای جاماندگان کنکور 1401 فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید