موافقت با راه اندازی 3 دفتر خدمات سلامت در زاهدان، خاش و سراوان

به گزارش آقای ابوالفضلی، مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از راه اندازی 3 دفتر خدمات سلامت در منطقه ها تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اطلاع داد.

موافقت با راه اندازی 3 دفتر خدمات سلامت در زاهدان، خاش و سراوان

دکتر ملک کیانی با اعلام این مطلب گفت: در راستای الزامات قانونی برنامه ششم توسعه و آیین نامه های مرتبط با قانون مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و به منظور مشارکت بخش خصوصی در ارائه خدمات و ارتقاء کیفیت خدمات سلامت با راه اندازی 3 دفتر خدمات سلامت در شهرستان های زاهدان، خاش و سراوان موافقت شد.

وی ارتقاء برنامه بهداشت عمومی را اهداف طرح دفاتر خدمات سلامت نام برد و گفت: افزایش پوشش و ارتقاء ایمنی و سلامت در سطح عرضه کالا و خدمات، ایجاد اشتغال با استفاده از سرمایه و توان بخش خصوصی، توسعه خدمات سلامت بدون ایجاد بار اقتصادی برای دولت و ایجاد رقابت بین مراکز صنفی برای بهبود کیفیت خدمات و افزایش سلامت از دیگر اهداف این طرح می باشد.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده در این منطقه ها تعرفه مشخصی دارد و مصوب وزارت بهداشت گفت: خدماتی که به دفاتر خدمات سلامت ابلاغ شده شامل نمونه برداری، خودکنترلی و خود اظهاری بهداشتی، صدور گواهی آموزش بهداشت عمومی و بهداشت اصناف و صدور کارت بهداشت می باشد.

آقای ابوالفضلی سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "موافقت با راه اندازی 3 دفتر خدمات سلامت در زاهدان، خاش و سراوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت با راه اندازی 3 دفتر خدمات سلامت در زاهدان، خاش و سراوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید