افتتاح پنج شعبه کانون زبان در لرستان

به گزارش آقای ابوالفضلی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خرم آباد، مهدی ذوالفقاری روز پنج شنبه در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش استان لرستان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در لرستان به علت توجهی که مردم به آموزش زبان دارند کانون زبان 9 شعبه فعال دارد، مطرح نمود: شش هزار 500 زبان آموز در این مراکز عضویت دارند.

افتتاح پنج شعبه کانون زبان در لرستان

رئیس کانون زبان ایران گفت: به برکت ایام گرامیداشت هفته دولت و یاری استاندار لرستان، 5 شعبه دیگر کانون زبان برای پاییز در لرستان افتتاح خواهد شد که شامل جذب مدرس و نیرو، تجهیز ساختمان ها و مراکزها خواهد بود و افتتاح خواهند شد.

ذوالفقاری با بیان اینکه کانون زبان ایران در 31 استان کشور با 301 مرکز آموزشی، 298 هزار زبان آموز را تحت آموزش دارد، مطرح کرد: این کانون در ده رشته آموزشی زبان، غیر از انگلیسی در سراسر کشور فعال است که به دو شیوه حضوری و آنلاین فعالیت می نماید.

وی با اشاره به حضور مدرسان توانمند و متبحر در حوزه های مختلف همانند آموزش زبان عربی، چینی، اسپانیولی، فرانسوی، اعلام کرد: عدالت آموزشی مساله مهمی است که در کانون زبان مورد توجه ماست.

وی اضافه نمود: توسعه ماموریت ها در حوزه های معاونت های پژوهشی و توسعه آموزشی از دستور کارهایی است که به سرعت دنبال می گردد.

ذوالفقاری گفت: کتاب های یاری آموزشی که می تواند برای مقاطع کودک و نوجوان مجذوب کننده باشد و به توسعه آموزش زبانی آنها یاری کند در اختیار زبان آموزان نیز قرا خواهد گرفت.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "افتتاح پنج شعبه کانون زبان در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح پنج شعبه کانون زبان در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید