ارزیابی سالانه عملکرد شهرداری های فارس

به گزارش آقای ابوالفضلی، ارزیابی سالانه عملکرد شهرداری های استان فارس از نیمه دوم فروردین ماه آغاز شد.

ارزیابی سالانه عملکرد شهرداری های فارس

مدیر کل دفتر امور شهری و شورا های استانداری فارس گفت: بررسی عملکرد و بهره وری شهرداری ها مبنی بر ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به شهروندان خصوصاً در مراجعات حضوری به شهرداری ها است.

فرهاد طهماسبی گفت: با توجه به مشارکت مردم در برنامه های مختلف مدیریت شهری در 120 شهرداری در استان با برنامه ریزی اجرا شده از نیمه دوم فروردین ماه ارزیابی سالانه عملکرد شهرداری های استان آغاز شد.

به گفته او، این طرح در دو مرحله اجرا خواهد شد. در مرحله نخست خود اظهاری و در مرحله دوم راست آزمایی و بازدید های موردی و بررسی شاخص های کیفیت ارائه خدمات است.

طهماسبی گفت: 170 شاخص فنی، علمی و عملکردی در نظر گرفته شده که شهرداری ها از این حیث مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

او گفت: در فرآیند ارزیابی حوزه های شهرسازی، کمیسیون ماده صد، حوزه های اقتصادی و اقتصادی از جمله امور اقتصادی، درآمد، بودجه، دفاتر اقتصادی، املاک و اموال، در حوزه خدمات شهری: مدیریت پسماند، آتش نشانی و امور ایمنی، فضای سبز شهری، آرامستان ها، ساماندهی مشاغل شهر و فرآورده های کشاورزی، بهداشت شهری، کشتارگاه ها، در حوزه امور قرارداد ها، پروزه های عمرانی، حوزه حمل و نقل و ترافیک، حوزه امور اداری و نیروی انسانی در حوزه مصوبات شورای اجتماعی، فرهنگی و عمومی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیر کل دفتر امور شهری و شورا های استانداری فارس گفت: تلاش خواهیم کرد تا خاتمه اردیبهشت ماه ارزیابی شهرداری ها انجام و شهرداری های برتر را معرفی کنیم.

آقای ابوالفضلی فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ارزیابی سالانه عملکرد شهرداری های فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزیابی سالانه عملکرد شهرداری های فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید