آماده باش 40 گشت ویژه برای اسکان افراد بی سرپناه ، افراد بی سرپرست و کارتن خواب دیدید، با این شماره تماس بگیرید

به گزارش آقای ابوالفضلی، روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، از آماده باش این سازمان برای اسکان دادن به کارتن خواب ها و افراد بی سرپناه همزمان با آغاز فصل سرما، اطلاع داد.

آماده باش 40 گشت ویژه برای اسکان افراد بی سرپناه ، افراد بی سرپرست و کارتن خواب دیدید، با این شماره تماس بگیرید

به گزارش آقای ابوالفضلی آنلاین، روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران اظهار داشت با توجه به لزوم حمایت از اقشار آسیب دیده اجتماعی از جمله کارتن خواب ها و افراد بی سرپناه، با آغاز فصل سرما و با هدف حمایت و ارائه خدمات مطلوب تر به اقشار آسیب دیده اجتماعی، گشت های ویژه فوریت های خدمات اجتماعی حامی شهر در حال آماده باش هستند.

شهروندان می توانند در صورت مشاهده افراد بی سرپرست و کارتن خواب با شماره تلفن فوریت های خدمات اجتماعی 137 تماس حاصل کنید تا گشت های حامی شهر سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران بلافاصله به محل اعزام شده و مددجویان را به مددسراها انتقال دهند.

در حال حاضر حدود 40 گشت ویژه حامی شهر به صورت شبانه روزی آماده باش هستند و بعلاوه مددسراها (گرمخانه ها) منطقه ها 22 گانه نیز آماده پذیرش افراد بی سرپناه و کارتن خواب بوده تا در روزهای سرد پاییزی و زمستانی اقدام به اسکان این مددجویان نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "آماده باش 40 گشت ویژه برای اسکان افراد بی سرپناه ، افراد بی سرپرست و کارتن خواب دیدید، با این شماره تماس بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش 40 گشت ویژه برای اسکان افراد بی سرپناه ، افراد بی سرپرست و کارتن خواب دیدید، با این شماره تماس بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید