هتل آپارتمان پردیس گاندی یکی از برترین مراکز اقامتی تهران است

به گزارش آقای ابوالفضلی، سیری در ایران/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، هتل آپارتمان پردیس گاندی یکی از برترین مراکز اقامتی تهران است.

هتل آپارتمان پردیس گاندی یکی از برترین مراکز اقامتی تهران است

هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران از گزینه های اقامتی مقرون بصرفه اقامت در مرکز می باشد. هتل پردیس گاندی بدلیل قرارگیری در موقعیت مکانی خوب و واقع شدن در میدان ونک، امکان گشت و گذار کم هزینه را برای گردشگران فراهم نموده است. افزون بر موقعیت جغرافیایی مطلوب و نرخ مالی مناسبی که دارد، هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران از امتیازات دیگری نظیر امکاناتی قابل قبول و کارکنانی مجرب نیز بهره جسته و قادر است اقامتی لذت بخش را برای گردشگران در مرکز کشورمان رقم بزند.

هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران در ساختمانی پنج طبقه بنا شده و از ده واحد اقامتی مناسب تشکیل شده است. گزینه های اقامتی این هتل شامل آپارتمان های یک خوابه (دو تخته) و دو خوابه (چهار تخته) بوده و هر کدام علاوه بر داشتن کلیه تجهیزات رفاهی و اقامتی، از فضایی وسیع مشتمل بر سالن نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب تشکیل شده اند. کلیه واحدهای اقامتی هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران از فضایی دلباز و وسیع برخوردار بوده و با اسباب و وسایلی از قبیل یخچال، تلفن، مبلمانی شیک و تمیز، تختخواب هایی راحت، رخت آویز، کمد لباس، میز و جایگاه، اسپیلت، سشوار و سرویس بهداشتی فرنگی تجهیز شده اند.

به لطف وجود آشپزخانه در تک تک واحدهای اقامتی هتل، امکان آشپزی و تهیه غذا برای میهمانان وجود دارد. ناگفته نماند که اینترنت پرسرعت وایفای نیز به صورت رایگان به میهمانان در طول اقامت در هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران ارائه خواهد شد تا میهمانان هیچ کم و کسری را در واحدهای اقامتی خود احساس ننمایند. هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران جدا از امکانات فوق الذکر از امکانات دیگری نظیر آسانسور، اتاق چمدان، پارکینگ و سالن صبحانه خوری بهره مند گشت. پارکینگ هتل که از ظرفیت مناسبی برخوردار است، این امکان را برای میهمانان هتل میسر نموده که بدون هیچ دغدغه ای بابت یافتن مکانی مطمئن برای پارک وسایل حمل و نقل شخصی، با خودروی خود به تهران سفر نمایند.

سالن غذاخوری هتل نیز هر روز صبح دربهای خود را بر روی میهمانان می گشاید تا با ارائه صبحانه مقوی و لذیذی که برای میهمانان تدارک دیده است، آنها را در تجربه روزی پرانرژی و پرتکابو کمک سازد. از آنجایی که این مکان هتل آپارتمان است، نباید انتظار دریافت خدماتی برابر با هتل های چند ستاره را از این هتل داشت. با این حال، هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران قادر است خدمات قابل قبولی از جمله خانه داری، روم سرویس، بیدار باش و تبدیل ارز را به میهمانان خود عرضه دارد و لحظات آرامش بخشی را برای میهمانان خود رقم بزند.

منبع: همگردی

به "هتل آپارتمان پردیس گاندی یکی از برترین مراکز اقامتی تهران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آپارتمان پردیس گاندی یکی از برترین مراکز اقامتی تهران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید