آزادسازی و برطرف 20 هزار مترمربع از املاک معارض پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی

به گزارش آقای ابوالفضلی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از آزادسازی 20 هزار متر مربع از املاک معارض پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی اطلاع داد.

آزادسازی و برطرف 20 هزار مترمربع از املاک معارض پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی

به گزارش آقای ابوالفضلی، صفا صبوری دیلمی ضمن اعلام خبر فوق اضافه نمود: طی روزهای اخیر یک ملک 20 هزار متر مربعی که از معارضات درشت دانه جهت اصلی پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی به شمار می آمد، با همکاری شهرداری منطقه 18 تملک و اجرای عملیات خاکبرداری در آن شروع شد.

وی ضمن اعلام پیشرفت 65 درصدی عملیات اجرایی فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی، اعلام کرد: عملیات اجرایی جهت اصلی این پروژه بزرگراهی در تمام مقاطعی که با معارض روبرو نیست ادامه دارد و از جمله اقدامات در حال اجرا می توان به شمع گذاری دیواره ها در محدوده پل تقاطع خیابان میرزایی، عملیات خاکریزی در محدوده پل تقاطع خیابان شهید اصغری و نیز اجرای سنگریزی و خاکریزی نهایی در محدوده شرق محور 45 متری کن اشاره نمود.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، احداث 2 دستگاه پل در تقاطع بلوار بهار و یک دستگاه پل در محدوده خیابان باغ انگور به تازگی در دستور کار قرار گرفته است و هماهنگی های اولیه جهت تحویل زمین به پیمانکار در حال اجرا است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی شامل جهتی 3700 متری حدفاصل بزرگراه آزادگان تا میدان جانبازان است و بهره برداری از آن علاوه بر تسهیل دسترسی های شرقی- غربی در پهنه جنوب غرب پایتخت، امکان حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل و نقلی منطقه 18 را فراهم خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آزادسازی و برطرف 20 هزار مترمربع از املاک معارض پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادسازی و برطرف 20 هزار مترمربع از املاک معارض پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید