استارتاپ

جنگ جهانی تراشه ها

اعتماد نوشت: در میانه جنگ تجاری میان امریکا و چین و در حالی که این جنگ به حوزه فناوری و تراشه های نیمه رسانا نیز تسری پیدا نموده، اخیرا دولت ژاپن محدودیت هایی در مورد صادرات 23 مورد از تجهیزات مرتبط با تراشه های الکترونیکی را اعمال نموده است؛ امری که هر...

24 تیر 1402

دعوای قدیمی بالا گرفت، خنک کردن زمین به چه قیمتی؟

هیچ سازمان تحقیقاتی ای هنوز نتوانسته برسر به کارگیری راهکارهایی برای خنک کردن کره زمین، به توافقات کلی و نهایی برسد و در این شرایط هر فردی ممکن است وارد گود شده و ادعا کند که می تواند با کمی دود و آئینه، کره زمین را خنک کند!

11 فروردین 1402

خودروی پرنده ایر اسپیدر MK 4 معرفی گردید؛ ایده ای برای شبیه سازی فرمول یک در آسمان

این شرکت استرالیایی رؤیای جاه طلبانه ای دارد و می خواهد از سال آینده سری مسابقات اِیر اسپیدر (Airspeeder) را شروع کند. برای استقبال از این سری مسابقات نوین، این شرکت نسخه اولیه از یک خودروی پرنده مسابقه ای را با پیشرانه هیدروژنی رونمایی نموده است.

7 اسفند 1401

تور آلمان ارزان: حضور مجازی ایران در نمایشگاه گردشگری ITB آلمان

رئیس جامعه تورگردانان از حضور مجازی ایران در نمایشگاه ITB ایران پس دوری یک ساله از نمایشگاه های بین المللی گردشگری اطلاع داد.

28 اردیبهشت 1401

رنج سواحل شمالی کشور در حوزه مدیریت پسماند، تشویق شهرداری ها برای استفاده از پساب در فضای سبز

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به اینکه سواحل شمالی کشور سالهاست در حوزه مدیریت پسماند رنج می برند، گفت: هنوز در جمع آوری زباله که یکی از بدیهی ترین وظایف شهرداری هاست در خیلی از نقاط به خصوص سواحل شمالی کشورمان هنوز جای کار داریم. ...

7 اردیبهشت 1401

کلاب هاوس شبکه محبوب ایرانیان

تهران (پانا) - کلاب هاوس، شبکه اجتماعی که بر پایه صوت است و حالا و در هفته های اخیر به محلی برای گفت و گو بین جناح های مختلف سیاسی در ایران تبدیل شده است.

2 اردیبهشت 1400