کاپیتان پرسپولیس پیش از فینال آسیا چه گفت؟

به گزارش آقای ابوالفضلی، سید جلال حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیم پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوارم فردا روز بزرگی برای پرسپولیس باشد؛ البته که روز مهمی برای هر دو تیم است. اولسان تیم سازمان یافته ای است و نظم خوبی در دفاع دارد اما ما هم تیم خوبی هستیم و تلاش کردیم و مزد تلاشمان را گرفتیم تا به فینال رسیدیم.

کاپیتان پرسپولیس پیش از فینال آسیا چه گفت؟

وی افزود: فینال روز مهمی برای هر دو تیمی است. تلاش کردیم تا به این مرحله برسیم و امیدوارم فردا بچه ها تدابیر کادرفنی را انجام بدهند تا در بازی پیروز باشیم. امیدوارم یک بازی خیلی خوب برای همه مردم آسیا باشد.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص عملکرد خوب خط دفاعی سرخپوشان و اینکه این تیم می تواند دروازه اش را مقابل اولسان بسته نگه دارد، گفت: فوتبال ورزش خیلی سختی است. در دوره ای که اینجا بودیم بازیکنان و کادرفنی خیلی تلاش کردند تا به فینال برسیم. نمی شود پیش بینی کرد که فردا چه اتفاقی می افتد اما می توانیم قول دهیم که با تمام وجود خوب بازی کنیم. تک بازی در فینال سخت است اما امیدواریم نکاتی که به ما گفته می شود را اجرا کنیم، هرچند سختی های زیادی وجود دارد ولی لحظه به لحظه این بازی برای ما حساس تر می شود و باید برای پیروزیت تیم تلاش کنیم تا بتوانیم هواداران را مسرور کنیم.

دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 15:30 فردا (شنبه) میان پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در کشور قطر آغاز می شود.

منبع: فرارو

به "کاپیتان پرسپولیس پیش از فینال آسیا چه گفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان پرسپولیس پیش از فینال آسیا چه گفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید