چگونه در واتساپ مکالمه خود را نشانه گذاری کنیم؟

به گزارش آقای ابوالفضلی، در این گزارش با نحوه نشانه گذاری مکالمه و چگونگی دسترسی به آن آشنا می شوید.

چگونه در واتساپ مکالمه خود را نشانه گذاری کنیم؟

به گزارش آقای ابوالفضلی به نقل از kalingatv، واتساپ در حال حاضر به یک پلتفرم پیغامرسان محبوب در سراسر دنیا تبدیل شده است و قابلیت های گسترده آن شرایط را برای ارتباط از راه دور فراهم نموده است. ممکن است برایتان پیش آمده باشد که بخواهید پیغام های مهم خود را برای راحتی بیشتر، نشانه گذاری کنید. ویژگی ستاره دار کردن موجود در این پلتفرم به کاربران امکان می دهد هر مکالمه ای را که می خواهند نشانه گذاری نمایند. این ویژگی در واتساپ به عنوان ویژگی ستاره دار کردن شناخته می گردد. در اینجا با نحوه ستاره دار کردن مکالمه در این پلتفرم آشنا می شوید.

برای این کار مخاطبی را که می خواهید مکالمه اش را نشانه گذاری کنید، انتخاب و چند لحظه گزینه را نگه دارید تا آبی گردد. سپس روی گزینه ستاره دار کردن که در بالای مکالمه انتخاب شده ظاهر می گردد کلیک کنید. به این شکل مکالمه شما نشانه گذاری می گردد.

برای دسترسی به مکالمه ستاره شده، ابتدا پس از باز کردن واتساپ روی گزینه سه نقطه در قسمت بالای صفحه اصلی این برنامه کلیک کنید. با انتخاب گزینه مکالمات ستاره دار می توانید به مکالمه مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

برای حذف نشانه یک مکالمه نیز باید آن را چند ثانیه انتخاب کنید و پس از آبی شدن روی گزینه unstar که در بالای صفحه ظاهر می گردد را کلیک کنید. به این شکل مکالمه شما از حالت نشانه گذاری خارج می گردد.

بیشتربخوانید

آقای ابوالفضلی فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "چگونه در واتساپ مکالمه خود را نشانه گذاری کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در واتساپ مکالمه خود را نشانه گذاری کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید