پزشکیان: عده ای تراکتور را به گروگان گرفته اند؛ باشگاه بازیچه افراد شده است

به گزارش آقای ابوالفضلی، تهران (پانا) - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس به انتقاد از نحوه مدیریت محمدرضا زنوزی در باشگاه تراکتور پرداخت.

پزشکیان: عده ای تراکتور را به گروگان گرفته اند؛ باشگاه بازیچه افراد شده است

به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان در جمع آقای ابوالفضلی با ابراز تاسف از شرایط بحرانی تیم فوتبال تراکتور، اضافه نمود: قرار بود با انتقال باشگاه به بخش خصوصی مسائل مالی، مدیریتی و ساختاری حل و فصل گردد، و گرنه اگر قرار بر تداوم فرایندهای منسوخ و غلط گذشته بود، اصلا نیازی به واگذاری نبود.

وی با بیان اینکه باشگاه بزرگ و پرطرفدار تراکتور که نماد ورزش و فرهنگ آذربایجان است، طی سال های اخیر به بازیچه افراد تبدیل شده است، گفت: باید شرایط مالکیت این باشگاه در سریع ترین زمان ممکن ساماندهی و تیم از حالت سرگردانی فعلی خارج گردد، چون طرفداران دیگر بیش از این تحمل ندارند.

پزشکیان ادامه داد: در شرایط کنونی چنین به نظر می رسد که عده ای تراکتور را به گروگان گرفته و از آن به عنوان ابزار فشار برای پیشبرد مطامع خاص خود استفاده می نمایند که این امر برخلاف آرمان های مدنظر طرفداران باشگاه است و باید توجه داشت که بازی با اعتبار تراکتور در حقیقت توهین به شعور میلیون ها طرفدار عاشق این تیم است.

وی با اشاره به اینکه تراکتور علاوه بر ورزش، به نماد اجتماعی و فرهنگی مردم خطه آذربایجان تبدیل شده است، افزود: باید نسبت به تداوم هرج و مرج در این مجموعه و تبعات منفی این فرایند هشدارهای لازم داده شده و بدون فوت وقت جلوی این شرایط گرفته گردد.

این نماینده مجلس یازدهم گفت: در حال حاضر کل ورزش ایران به خصوص رشته فوتبال با مسائل ساختاری، مدیریتی و مالی روبرو است، با این حال شرایط تراکتور بیش از آن که ناشی از مسائل مالی باشد از عدم نظارت و ضعف مدیریتی نشات گرفته است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پزشکیان: عده ای تراکتور را به گروگان گرفته اند؛ باشگاه بازیچه افراد شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشکیان: عده ای تراکتور را به گروگان گرفته اند؛ باشگاه بازیچه افراد شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید