وزیر میراث فرهنگی کشور هتل گراناز چابهار را افتتاح کرد

به گزارش آقای ابوالفضلی، ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، وزیر میراث فرهنگی کشور هتل گراناز چابهار را افتتاح کرد.

وزیر میراث فرهنگی کشور هتل گراناز چابهار را افتتاح کرد

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در آیین افتتاح این هتل و بازدید از زیرساختهای گردشگری و ظرفیتهای تجاری و مالی چابهار گفت: سواحل مکران ظرفیت بسیار بالایی دارد. از همین رو باید تدارک حضور گردشگران در این منطقه فراهم گردد که یکی از تامین زیرساختها افتتاح مکانهای پذیرایی، اقامتی، تفریحی، ورزشی و هتلها است.

سید عزت الله ضرغامی با ابراز خوشحالی از حضور در جمع مردم و مسئولان چابهار، بر پیگیری موانع و مسائل حوزه گردشگری این منطقه قول مساعد داد و اضافه کرد: تامین سوخت یارانه ای کشتی های مسافربری در هیات دولت مطرح شده و متقاضیان باید به وسیله سامانه ثبت نام نمایند و بعلاوه هزینه افرادی که بدون یارانه سوخت استفاده نموده بودند نیز برگردانده گردد.

رئیس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه افتتاح هتل گراناز چابهار گفت: اسکان و اقامت برای استفاده گردشگران به عنوان یکی از زیرساختهای اولیه صنعت گردشگری است که امیدواریم با صدور مجوز علاوه بر هتلهای در دست ساخت، شاهد افتتاح ده ها هتل دیگر باشیم.

تعیین الدین سعیدی اضافه کرد: از مهمترین مسائل فعلی در چابهار کمبود مکانهای اقامتی، امکانات تفریحی و زیرساختها در حوزه گردشگری است که امیدواریم با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رونق دائمی گردشگری در استان سیستان و بلوچستان و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی، شاهد افزایش ساخت هتلها و انواع مختلف مکانهای اقامتی باشیم.

منبع: همگردی

به "وزیر میراث فرهنگی کشور هتل گراناز چابهار را افتتاح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر میراث فرهنگی کشور هتل گراناز چابهار را افتتاح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید