نیوکاسل هم رونالدو را نمی خواهد

به گزارش آقای ابوالفضلی، مربی تیم فوتبال نیوکاسل انگلیس اظهار داشت که کریستیانو رونالدو را به عنوان بازیکن تیمش جذب نخواهد کرد.

نیوکاسل هم رونالدو را نمی خواهد

منچستریونایتد امروز به مصاف تیم فوتبال نیوکاسل خواهد رفت و احتمال حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب امروز شیاطین سرخ بالا است. این روز ها همچنان از رونالدو و افت کیفیت او انتقاد می گردد، اما ادی هاو، مربی نیوکسل، معتقد است که فوق ستاره پرتغالی تا به اینحا خرید پیروزی برای شیاطین سرخ بوده است.

رونالدو در تابستان 2021 بود که از یوونتوس به یونایتد پیوست و علی رغم گل های زیادی که زد، نتوانست یاری کند تیمش سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. او به همین علت در تابستان سال جاری بسیار کوشش کرد از یونایتد برود، ولی پیروز نشد.

ادی هاو در خصوص رونالدو گفت:نقدها از رونالدو را درک نمی کنم. او قطعا خرید پیروزی برای یونایتد بوده و کافی است به آمار گلزنی او در فصل گذشته نگاه کنید. رونالدو در 44 بازی 36 گل زد و باورنکردنی کار کرد. بعضی گل های او در لیگ قهرمانان بسیار مهم بودند. هیچکس نمی تواند کیفیت گلزنی او را زیر سوال ببرد و در این سن و سال هم معین نماینده کار می نماید. اگر او برابر ما قرار بگیرد، باید بسیار مراقب باشیم. به مدافعانم گفته ام که باید رونالدو را تا جایی که می توانند در زمین محدود نمایند.

هاو بعلاوه گفت که رونالدو را برای نیوکسل جذب نخواهد کرد:تیم من به مقدار کافی بازیکن مسن دارد و ما برنامه ای برای بلندمدت داریم. ما احتیاج داریم بازیکنان جوان بخریم و میانگین سنی تیم را پایین بیاوریم. به همین علت اگر شانس جذب رونالدو را هم داشته باشیم، آن را رد خواهم کرد.

لازم به ذکر است علاوه بر سرمربی نیوکاسل ، در باشگاه اتلیتکو مادرید نیز همین شرایط برای رونالدو پیش آمده و جایی برای این ستاره پرتغالی وجود ندارد.

آقای ابوالفضلی ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نیوکاسل هم رونالدو را نمی خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیوکاسل هم رونالدو را نمی خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید