نیما رئیسی من این هفته سریالیست است

به گزارش آقای ابوالفضلی، برنامه سریالیست میزبان نیما رئیسی و سعید زارعی از بازیگران سریال زندگی زیباست و محمدرضا ورزی، کارگردان سینما و تلویزیون می شود.

نیما رئیسی من این هفته سریالیست است

به گزارش گروه فرهنگی آقای ابوالفضلی، در قسمت پنجشنبه شب، 20 آبان ماه برنامه سریالیست، پدرام کریمی با دو بازیگر سریال زندگی زیباست گفت و گو می کند و همچنین محمدرضا ورزی از ساخت مینی سریال در تلویزیون می گوید.

نیما رئیسی و سعید زارعی، بازیگران سریال زندگی زیباست مهمانان اولین بخش از سریالیست هستند. سریال زندگی زیباست به کارگردانی قاسم جعفری در تیر ماه سال جاری از شبکه دو سیما پخش شد.

همچنین در بخش نوستالژی، رضا توکلی، بازیگر پیشکسوت به برنامه می آید و از خاطرات سریال های خاطره انگیزی می گوید که در این سالها بازی کرده است.

در بخش پرونده هفته هم محمدرضا ورزی به عنوان مهمان حضور دارد و به عنوان رکورددار ساخت مینی سریال در گفت و گو با پدرام کریمی از ویژگی های این ژانر می گوید.

برنامه سریالیست به تهیه کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک سیماست که پنجشنبه ها ساعت 23 و 15 دقیقه از شبکه یک پخش می شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نیما رئیسی من این هفته سریالیست است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیما رئیسی من این هفته سریالیست است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید