نواک جوکوویچ با انتقام از الکاراس تیشرت خود را پاره کرد

به گزارش آقای ابوالفضلی، نواک جوکوویچ با انتقام از کارلوس الکاراس تیشرت خود را پاره کرد

نواک جوکوویچ با انتقام از الکاراس تیشرت خود را پاره کرد

نواک جوکوویچ پس از شکست دادن کارلوس آلکاراس، پیراهن انتقام فینال ویمبلدون را گرفت و از شدت خوشحالی پیراهن خود را پاره کرد.

به گزارش آقای ابوالفضلی، فینال مسابقات مسترز سینسیناتی به نوعی تکرار مسابقه خاتمهی گرنداسلم ویمبلدون بود و دو تنیسور سرشناس دنیای تنیس بازهم مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

در مرحله نیمه نهایی کارلوس آلکاراس اسپانیایی بهترین تنیسور دنیا با نتیجه 2-1 هوبرت هورکاخ از لهستان را شکست داد و نواک جوکوویچ هم در دو ست متوالی از سد الکساندر زورف آلمانی گذشت تا علاقه مندان به تنیس شاهد تکرار فینال تنیس ویمبلدون این بار در مسترز سینسیناتی آمریکا باشند.

نواک جوکوویچ مرد شماره دو تنیس دنیا در ملاقات خاتمهی این رقابت های 1000 امتیازی پیروز شد با نتیجه 2-1 از سد تنیسور جوان و 20 ساله اسپانیایی، کارلوس آلکاراس بگذرد و به مقام قهرمانی این مسابقات برسد.

ست اول این مسابقه با فزونی 7-5 آلکاراس به خاتمه رسید، اما در ست دوم این نواک جوکوویچ بود که توانست با نتیجه 7 (9) - 6 (7) به پیروزی برسد تا نتیجه این بازی و قهرمانی این بازی ها به ست سوم و خاتمهی بکشد.

در ست سوم شاهد بازی بسیار نزدیک و جذابی از هر دو تنیسور بودیم که در خاتمه این نواک جوکوویچ بود که پیروز به فزونی 7 (7) - 6 (4) شد تا به مقام قهرمانی این مسابقات 1000 امتیازی دست یابد.

منبع: فرارو

به "نواک جوکوویچ با انتقام از الکاراس تیشرت خود را پاره کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نواک جوکوویچ با انتقام از الکاراس تیشرت خود را پاره کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید