نماینده ماهشهر مقابل پرسپولیس از پیش باخته نیست، اصلا شوکه نشدیم

به گزارش آقای ابوالفضلی، مهدی پاشازاده در مصاحبه با خبرنگاران گفت: بعد از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور انتظار این را داشتیم که در این مرحله با استقلال یا پرسپولیس روبرو شویم و برای همین وقتی قرعه پرسپولیس به ما خورد اصلا شوکه نشدم. بلکه از این اتفاق استقبال کردم.

نماینده ماهشهر مقابل پرسپولیس از پیش باخته نیست، اصلا شوکه نشدیم

سرمربی شهرداری ماهشهر اضافه نمود: بازی با پرسپولیس یک فرصت خوب برای تیم ما به حسایب می آید که می توانیم دیداری در اوج فوتبال ایران داشته باشد. بازیکنان ما این فرصت را پیدا می نمایند که در سطح اول فوتبال ایران بازی نموده و دیده شوند و این یک فرصت خوب برای کل مجموعه این تیم می باشد.

وی اضافه نمود: شاید خیلی ها فکر نمایند چون تیم ما لیگ دویی است، یک پیروزی ساده انتظار پرسپولیس را می کشد که این اشتباهی محض است. نه پرسپولیس همواره در جام های حذفی مقابل تیم هایی از لیگ یک و دو پیروز بوده و هم تیم های لیگ یک و دو سابقه بالا آمدن در جام حذفی و حتی رسیدن به فینال را دارند.

پاشازاده تاکید نمود: این بازی چه در ماهشهر برگزار گردد و چه در شهری دیگر، شهرداری ماشهر قطعا حریف دست و پا بسته و از پیش باخته ای نیست و یقین بدانید ما پرسپولیس را آزار می دهیم و برای شکست دادن این تیم هم نا امید نیستیم.

پیشکسوت آبی پوشان در مورد آخرین شرایط این تیم و حضور در صدر جدول گفت: استقلال فراتر از فوتبال ایران بازی می نماید و این تیم را من مدعی جدی این فصل می دانم. آنها همه تیم های بالای جدول را در هفته های اخیر شکست داده اند و با شایستگی به صدر جدول رسیده اند.

کاپیتان پیشین استقلال تاکید نمود: من حتی در بازی با سپاهان هم برای استقلال پیروزی نوشتم. چون آنها در زمین سپاهان را شکست دادند وتنها اتفاقات و حواشی غیر فوتبالی این بازی را به تساوی کشید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نماینده ماهشهر مقابل پرسپولیس از پیش باخته نیست، اصلا شوکه نشدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده ماهشهر مقابل پرسپولیس از پیش باخته نیست، اصلا شوکه نشدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید