مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خبرهای تازه گلکسی نوت 10 تا چالش نام آیفون تازه

به گزارش آقای ابوالفضلی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خبرهای تازه گلکسی نوت 10 تا چالش نام آیفون تازه

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

بر اساس خبرهای تازه قرار است گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ با فناوری شارژ سریع ارائه گردد. درواقع این گوشی هوشمند باتری قدرتمند تر از چیزی که تصور می گردد عرضه می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی مشهور 8110 نوکیا پیروز شد برنامه واتس اپ را دریافت کند. این گوشی، که به عنوان گوشی موزی نیز معروف شده است یک نسخه امروزی از گوشی نوستالژیک و قدیمی نوکیا محسوب می گردد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد به آخرین روزهای حیات سرویس آیتونز نزدیک می شویم. اپلیکیشینی که برای 2 دهه در کنار خانواده اپل حضور داشت اما اکنون صفحات فیس بوک و اینستاگرام این سرویس پاک شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

موضوع چالش اپل با نام گذاری محصولات تازه و به خصوص آیفون ها از سال گذشته مطرح شد. درواقع بسیاری از افراد مخفف ها، حروف یونانی و عددهای موجود در نام آیفون ها را انتخاب هایی ابتدایی و اشتباه ارزیابی می نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب،هنگامی که گوشی های پیکسل 2 و 2 XL راه اندازی شد، گوگل اقدام به معرفی عملکرد بازی موسوم به پلی گراند کرد. اکنون قرار است این ویژگی در دیگر گوشی ها توسعه یابد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خبرهای تازه گلکسی نوت 10 تا چالش نام آیفون تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خبرهای تازه گلکسی نوت 10 تا چالش نام آیفون تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید