مهدی: استقلال و پرسپولیس هنوز از لیگ قهرمانان حذف نشده اند، الگویی برای حرفه ای سازی باشگاه ها نداریم

به گزارش آقای ابوالفضلی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با رد حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بیان نمود این باشگاه ها به همراه گل گهر برای پاسخ به ابهامات AFC پنج روز فرصت دارند.

مهدی: استقلال و پرسپولیس هنوز از لیگ قهرمانان حذف نشده اند، الگویی برای حرفه ای سازی باشگاه ها نداریم

به گزارش آقای ابوالفضلی، سهیل مهدی بعد از برگزاری نشست صدور مجوز حرفه ای در فدراسیون فوتبال گفت: به واسطه ممیزی که کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داد و نامه ای که به باشگاه ها ارسال کرده است، مقرر شد برای کمک به کنندگان کشور مان و سؤالاتی که از سوی AFC مطرح شده، فضا به صورتی باشد که به بهترین نحوه ممکن پاسخگویی صورت بگیرد. مشورت های لازم اجرا شده است و مسئولان حقوقی دو باشگاه و فدراسیون و سازمان لیگ حضور داشتند و بنا شد در روز های اندک باقیمانده فدراسیون و سازمان لیگ به عنوان خانه باشگاه ها در کنار آنها باشند و کمک کنیم. این جلسه بیشتر یک جلسه مشورتی بود.

وی درباره اینکه به نظر می رسد مشکل اصلی مالکیت مشترک دو باشگاه است و اینکه آیا در این مدت کوتاه می توان این مشکل را رفع کرد، یادآور شد: یکسری از کار ها در دقیقه نود انجام می شود و امروز هم به این دقیقه نود رسیدیم. سال هاست که این مسائل است و امیدواریم یک بار برای همیشه این مسائل حل شوند. ما درگیر یکسری از مسائل هستیم که شاید باید به نوعی در خارج از فوتبال حل شود. الگویی برای حرفه ای سازی باشگاه ها نداریم و همه الگوهای ما قهرمانی است. ما با یک چکش می خواهیم یک پیچ را باز کنیم. حرفه ای سازی باشگاه ها نیاز به قوانین و مقررات دارد و باید از سوی قانون گذار حل شود. کرونا و تحریم ها کار باشگاه ها را سخت تر کرده و اینها مواردی است که باعث می شود به باشگاه های مان کمک کنیم.

مهدی درباره اینکه امسال با سال های قبل چه تفاوت هایی داشته است، یادآور شد: هیچ تفاوتی وجود ندارد. سال های قبل کار در دقیقه نود انجام می شد و امیدوارم امسال هم در دقیقه نود انجام شود. ما پنج شش سال است که کار مان به روز آخر می ر سد، ولی امیدوارم امسال برای آخرین بازی کار مان به روز آخر می رسد و از سال آینده از پیش همه چیز فراهم باشد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، درباره اینکه گفته می شود استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف شده اند و گل گهر پنج روز برای رفع نواقص فرصت دارد، گفت: خیر به هیچ وجه اینطور نیست. هر سه باشگاه پنج روز برای پاسخ به مواردی که برای AFC سؤال بوده است، وقت دارند. یکسری از موارد از سوی AFC مورد سؤال قرار گرفته است و هر باشگاه نیز سؤالات مختص به خود را دارد و اصلاً مشترک نیست. پنج روز هم به آنها فرصت داده اند تا دفاعیات شان را ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مهدی: استقلال و پرسپولیس هنوز از لیگ قهرمانان حذف نشده اند، الگویی برای حرفه ای سازی باشگاه ها نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: استقلال و پرسپولیس هنوز از لیگ قهرمانان حذف نشده اند، الگویی برای حرفه ای سازی باشگاه ها نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید