مهاجم برزیلی گره گشای پرسپولیس می گردد؟

به گزارش آقای ابوالفضلی، در آستانه شروع لیگ بیست و سوم، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی خود را برای این مسابقات آماده می نماید که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی کار سختی برای تکرار قهرمانی فصل گذشته خود دارد؛ چرا که تا به امروز تنها چهار بازیکن جذب نموده و به نوعی می توان گفت که توازن در خطوط مختلف پرسپولیس وجود ندارد.

مهاجم برزیلی گره گشای پرسپولیس می گردد؟

سرخپوشان سه مهاجم خود را از دست دادند، اما تنها شهاب زاهدی را به خدمت گرفتند. مهاجمی که در بازی های تدارکاتی پیش فصل نتوانسته انتظارات را برآورده کند و پایش به گلزنی باز نشد تا نشان دهد روی او نمی توان حساب چندانی برای گلزنی باز کرد.

این روز ها مهاجمان زیادی به پرسپولیس معرفی می شوند تا مشکل گلزنی سرخپوشان را حل نمایند. این در حالی است که با توجه به قانون سازمان لیگ، یحیی گل محمدی تاکید زیادی دارد که مهاجمی در سطح بالا جذب گردد تا ارزش خارج کردن یک بازیکن از فهرست را داشته باشد.

مهاجمان اروپایی زیادی این روز ها به سرمربی سرخپوشان معرفی شده اند، اما تا کنون هیچ کدام نتوانستند نظر مثبت سرمربی تیم را جذب نمایند چرا که گل محمدی وسواس زیادی برای جذب بازیکن دارد. مسئولان پرسپولیس و سرمربی تیم به این جمع بندی رسیدند که اگر قرار باشد بازیکنی جذب گردد در کلاس بالای جهانی باشد. بعلاوه برای سرمربی سرخپوشان عملکرد بازیکن در فصل قبل تاثیر زیادی دارد.

با این حال اولویت گل محمدی جذب مهاجم خارجی زیر 23 سال است که فصل قبل هم عملکرد خوبی در گلزنی داشته باشد. نکته جالب در خصوص جذب بازیکن خارجی، این است که با وجود اینکه مهاجمانی از سرتاسر جهان آفریقا تا اروپا به سرمربی پرسپولیس معرفی شده اند، اما گل محمدی تمایل زیادی به جذب بازیکن برزیلی دارد. چرا که او معتقد است بازیکنان برزیلی می توانند در سبک بازی تیم او، نقش موثرتری ایفا نمایند.

در نهایت باید دید که پرسپولیس در چه شرایطی لیگ بیست و سوم را شروع خواهد نمود.

منبع: فرارو

به "مهاجم برزیلی گره گشای پرسپولیس می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم برزیلی گره گشای پرسپولیس می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید