مرگ بازیگر هالیوود برنده 3 جایزه امی در 43 سالگی

به گزارش آقای ابوالفضلی، بازیگر برنده 3 جایزه امی روزانه برای سریال جوان و بیقرار در 43 سالگی درگذشت.

مرگ بازیگر هالیوود برنده 3 جایزه امی در 43 سالگی

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، بیلی میلر برنده 3 جایزه امی برای سریال جوان و بیقرار که در سریال های همه بچه های من و بیمارستان عمومی نیز ایفای نقش نموده بود، درگذشت. او 43 سال داشت.

مدیر وی گفت این بازیگر که روز آدینه در آستین، تگزاس درگذشت با افسردگی دست و پنجه نرم می کرد و 17 سپتامبر در روز تولد 44 سالگی اش از جهان رفت. هنوز دلیل درگذشت او اعلام نشده است.

میلر در سریال همه بچه های من برای شبکه ای بی سی در نقش ریچی نواک ظاهر شد و مدت کوتاهی پس از ترک سریال، برای نقش بیلی ابوت در سریال جوان و بیقرار شبکه سی بی اس انتخاب شد و نقش این شخصیت را در بیش از 700 قسمت ایفا کرد و مورد تحسین منتقدان نهاده شد. وی بازیگر نقش طولانی جیسون مورگان در سریال بیمارستان عمومی شبکه ای بی سی هم بود.

وی پس از 3 بازی پشت سر هم طولانی در بعضی از بزرگترین سریال های تلویزیونی کابلی، به بازی در سریال های درامی چون حقیقت باید گفته گردد پرداخت و در فیلم هایی چون تک تیرانداز آمریکایی، قلعه و ری داناوان بازی کرد.

ویلیام جان میلر 17 سپتامبر 1979 به جهان آمده بود و در دانشگاه تگزاس در آستین تحصیل نموده بود. وی اولین موفقیت هایش را از جهانی تجاری و بازی در آگهی های ملی به دست آورد و به بازیگر تلویزیون و سینما بدل شد.

منبع: فرارو

به "مرگ بازیگر هالیوود برنده 3 جایزه امی در 43 سالگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ بازیگر هالیوود برنده 3 جایزه امی در 43 سالگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید