مجوز مرکز نوآوری دانشگاه اردکان صادر شد

به گزارش آقای ابوالفضلی، خبرنگاران/یزد معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه اردکان از صدور مجوز ایجاد مرکز نوآوری در این دانشگاه از سوی دفتر برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت عتف خبر داد.

مجوز مرکز نوآوری دانشگاه اردکان صادر شد

دکتر علی فتح زاده در گفت وگو با آقای ابوالفضلی در این باره گفت: بر همین اساس مرکز مذکور با همکاری پارک علم و فناوری یزد، ضمن استقرار در ساختمان شماره دو دانشگاه یعنی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی سابق، رسماً کار پذیرش و استقرار واحدهای رشد و فناور شهرستان اردکان را آغاز خواهد کرد.

وی همچنین گفت: شورای توسعه آموزش عالی کشور هم با راه اندازی رشته مهندسی مکانیک - گرایش طراحی کاربردی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه اردکان موافقت به عمل آورد و بدین ترتیب دانشگاه اردکان در نیمسال اول سال تحصیلی 1401 - 1400 در رشته مذکور پذیرش دانشجو خواهد داشت.

فتح زاده با بیان این که این اولین رشته ای است که در قالب طرح تعاون پیروز به راه اندازی آن شده ، شرح داد: لازم می دانم در این خصوص از پیگیری های مجدانه مسئولان دانشکده فنی و مهندسی جهت عقد قرارداد طرح تعاون و ریاست دانشگاه برای این که بتوانیم برای رشته مذکور در همین سال تحصیلی جاری پذیرش دانشجو داشته باشیم، قدردانی کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مجوز مرکز نوآوری دانشگاه اردکان صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز مرکز نوآوری دانشگاه اردکان صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید