لپ تاپ تازه هوآوی؛ تسکین دهنده پوست!

به گزارش آقای ابوالفضلی، نسخه جدیدی از لپ تاپ MateBook X Pro هوآوی اخیراً عرضه شده است. این عرضه کمی عجیب است؛ زیرا این لپ تاپ در ماه فوریه در رویداد فناوری کنگره جهانی موبایل MWC 2022 معرفی شده بود.

لپ تاپ تازه هوآوی؛ تسکین دهنده پوست!

به گزارش آقای ابوالفضلی، این محصول با برخورداری از تراشه های سری Alder Lake P عملکرد چندهسته ای بسیار سریع تری را نسبت به پیکربندی قبلی ارائه می دهد. هوآوی در یک ویدئوی تبلیغاتی این محصول را تسکین دهنده پوست می نامد. علت این نام گذاری هنوز به طور دقیق مشخص نیست، اما به نظر می رسد به بدنه این دستگاه اشاره دارد.

MateBook X Pro 2022 هوآوی در سه رنگ از جمله آبی ارائه می شود. این دستگاه با بدنه منیزیمی ارائه می شود که نسبت به مدل آلومینیومی آن یک ارتقاء مجذوب کننده به شمار می آید. این روکش برتر با دو رنگ تازه عرضه می شود؛ یکی بدنه سفید که جایگزین رنگ خاکستری مدل آلومینیومی شده است و دیگری نسخه آبی رنگ که ظاهری بسیار مجذوب کنندهی دارد.

این لپ تاپ با 16 گیگابایت حافظه و حداکثر یک ترابایت حافظه SSD، محصولی توانمند برای انجام کار های اداری و نیاز های معمولی است. اما نمی توان آن را بهترین محصول برای کار های سنگین و بازی دانست. این دستگاه با یک صفحه نمایش لمسی 14.2 اینچی، روشنایی 500 نیت، نرخ تازه سازی 90 هرتز و وضوح 3K به اندازه کافی بزرگ و روشن است که بتواند به خوبی صفحات گسترده، عکس ها و ویدیو ها را مدیریت کند.

از سایر ویژگی های MateBook X Pro 2022 تازه هوآوی می توان به دو پورت Thunderbolt 4، دو پورت Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.2 و USB-C اشاره کرد. این دستگاه با پردازنده Intel Core i5-1240P و بدنه آلومینیومی حدود 1330 دلار و بالاترین مدل آن با پردازنده Intel Core i7-1260P و بدنه منیزیمی با قیمت 1922 دلار به فروش خواهد رسید.

منبع: digitaltrends

منبع: فرارو

به "لپ تاپ تازه هوآوی؛ تسکین دهنده پوست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لپ تاپ تازه هوآوی؛ تسکین دهنده پوست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید