فال ابجد امروز چهارشنبه 26 بهمن ماه 1401؛ روی پا های خود بایستید

به گزارش آقای ابوالفضلی، فال ابجد امروز، چهارشنبه 26 بهمن ماه 1401؛ از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه ها نیز استفاده می گردد. به این ترتیب که برای هر حرف واژه ای که بخواهند به عدد تبدیلش نمایند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی دارند و اعداد به دست آمده را جمع می زنند.

فال ابجد امروز چهارشنبه 26 بهمن ماه 1401؛ روی پا های خود بایستید

فرداید|انسان ها همواره در پی راهی برای فهمیدن آینده خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال ها انجام می دهند.

به گزارش آقای ابوالفضلی ؛ فال حروف ابجد از جمله فال های قدیمی ای است که هواداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده اند. گاهی این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه ها نیز استفاده می گردد. به این ترتیب که برای هر حرف واژه ای که بخواهند به عدد تبدیلش نمایند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی دارند و اعداد به دست آمده را جمع می زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ علی برابر با 110 می گردد بعلاوه یاعلی برابر با 121 می باشد.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده اند که اسامی این ماه ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

اندازه

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 26 بهمن ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب ج د

تی اگر شما باید به عنوان بخشی از گروه باشید مجبور هستید که برای آنکه واقعا هستید بایستید. اما در این کار افراط نکنید؛ با خودتان صادق باشید بدون اینکه لازم باشد که بعدا ساکت شوید. شما الان بین اینکه منعطف باشید یا نه در تردید هستید. تمرین کردن میانه رو بودن تاثیر مثبت و مهمی بر روز شما خواهد داشت.

اردیبهشت: ج ب د

با وجود اینکه نگرانی های اخیر شما ادامه نخواهد داشت هنوز بهتر است که سوال های ضروری را بپرسید تا هر گونه شک و شبهه ای را از بین ببرید. محتاط بودن در مذاکرات تان اکنون می تواند سیاست عاقلانه ای باشد و دیگر نیازی نیست تا خود را برای یک مدت طولانی از پیشرفت عقب بیندازید.

خرداد: ج ب ج

اکنون ایده های رمانتیک خود را درباره سفر دور جهان کنار بگذارید. به جای اینکه امروز خیال یک سرزمین بیگانه را به خاطر دوراز دسترس بودن آن کنار بگذارید سعی کنید تا فرهنگ آن را یاد بگیرید؛ غذا های آنهارا امتحان کنید و زبان آن ها را نیز یاد بگیرید. این تنها راهی است که می توانید حس سفر دوستی خود را ارضا کنید.

تیر: ب ب ب

اعمال شما ممکن است به طور معکوس در چشم دیگران محتاطانه و محافظه کارانه به نظر بیاید. آن ها فکر می نمایند که شما ایده های معقولی دارید، اما برخی چیز ها ممکن است نظر آن ها را تغییر دهد. شمانیازی به این ندارید که روش و شیوه خودتان را امروز تغییر دهید؛ فقط از هر دو طرف قضیه مطلع باشید و نقطه وسط و میانی را هدف بگیرید.

مرداد: د ج آ

حتی اگر شما تنها کارمند جدا از دیگران در یک سازمان بزرگ هستید باز هم قدرت و استعداد آن را دارید که روی پا های خود بایستید و با سخت کوشی خود یک سیاست عالی را در پیش بگیرید. ممکن است خودتان را مانند یک مزاحم افراطی ببینید، اما راه های جایگزین را جستجو می کنید تا همان کار را انجام دهید.

شهریور: ج ج ج

ممکن است تصمیم داشته باشید که مسائل شخصی خود را با شخص دیگری در میان بگذارید با این حال هر چه بیشتر صحبت کنید باز هم نمی توانید به یاد بیاورید که منبع این مشکل روحی تان از کجا بوده است. هر چه سخت تر کوشش کنید تا احساسات مدفون شده خود را احیا کنید آن ها بیشتر از شما فرار می نمایند. فقط آرام باشید و سعی نکنید تا چیزی را تغییر دهید. موفقیت شما ممکن است همین حوالی کمین نموده باشد.

مهر: آ آ ب

امیدواری شما بستگی به این دارد که یک مسئله حیاتی و مهم را چگونه حل می کنید. سعی نکنید تا این موضوع را به زور حل کنید. زمانیکه دیگران می بینند اقبال و شانس شما تحت فشار است از شما پیروی خواهند کرد. به هر حال شما تصمیم دارید که نقش رهبر را برای آن ها ایفا کنید.

آبان: ج د ب

ممکن است شما کوشش کنید تا کلمات خوش بینانه دوستان تان را نادیده بگیرید یا حتی بدتر صداقت و وفاداری شان را زیر سئوال ببرید. تفاوت دیدگاه ها و نظرات ممکن است ایجاد یک بحران را شتاب ببخشد و باعث می گردد شما به قضاوت خود شک کنید. برترین سیاستی که می توانید اکنون اتخاذ کنید این است که اجازه دهید تا اختلاف آرا و نظرات آشکار شوند.

آذر: ب ج آ

نیازی نیست که کسی بداند شما چه فکر می کنید؛ حتی اگر قلب شما با کاری که دارید می کنید در ارتباط است. اما سعی کنید برای مدت زیادی افکار خود را در قلب تان نگاه ندارید برای اینکه زمانیکه آن ها را بیرون می ریزید احساس راحتی و آزادی بیشتری خواهید کرد.

دی: ب د د

برخی اوقات مسائل برای دلیلی اتفاق می افتند حتی اگر ما نتوانیم بفهمیم چرا! به جای کوشش برای جنگیدن با آن سعی کنید به طرز موثر و مفیدی در برابر این شرایط واکنش نشان دهید. امروز اتخاذ یک مسیر پر پیچ و خم فلسفی بی فایده است؛ فقط کافی است اهل عمل باشید.

بهمن: ب آ د

شرایط غمگین و محزون شما می تواند در سر راه شما برای رسیدن به هدف هایتان مانع ایجاد کند. با این حال یک هوشیاری ناگهانی می تواند همه چیز را در یک لحظه تغییر دهد. اگر با حقیقت برخورد کردید سعی نکنید با آن بجنگید.

اسفند: د ب ب

الان زمان مناسبی برای ترک کار و رویاپردازی نیست. اما برای آن چیز هایی که می خواهید کوشش کنید و تسلیم نشوید. فقط رویا ها و تصورات تان را برای مدتی کنار بگذارید. زمانیکه تمام تعهدات و وظایف تان را انجام دادید زمان آن را دارید که کمی هم به فکر استراحت و خیال پردازی بیفتید.

منبع: فرادید

به "فال ابجد امروز چهارشنبه 26 بهمن ماه 1401؛ روی پا های خود بایستید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال ابجد امروز چهارشنبه 26 بهمن ماه 1401؛ روی پا های خود بایستید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید