عکس ، ظاهر فضایی و قیمت نجومی؛ ب ام و i7 برقی چه چیزی برای عرضه دارد؟

به گزارش آقای ابوالفضلی، گروه ب ام و میخواهد تا سال 2030، فراوری خودروهای برقی را به 10 میلیون دستگاه برساند.

عکس ، ظاهر فضایی و قیمت نجومی؛ ب ام و i7 برقی چه چیزی برای عرضه دارد؟

به گزارش خبرگزاری آقای ابوالفضلی، ب ام و i7 xDrive60 به دو موتور برقی و یک مجموعه باتری به ظرفیت 101.7 کیلووات ساعت مجهز شده است که در مجموع، 536 اسب بخار قدرت و 745 نیوتن متر گشتاور در اختیار این سدان برقی قرار می دهد. به لطف این مشخصات فنی، i7 قادر است ظرف 4.5 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد و تا حداکثر 240 کیلومتر برساعت، سرعت بگیرد.

براساس تخمین ب ام و، شعاع حرکتی i7 xDrive60 براساس استاندارد آمریکایی EPA، در حدود 480 کیلومتر خواهد بود، هرچند که خودروساز آلمانی از اعلام عدد دقیق در این مورد، خودداری نموده است.

مجموعه باتری ب ام و i7 از شارژ سریع با حداکثر جریان 195 کیلووات پشتیبانی می نماید و می تواند با اتصال ظرف تنها 10 دقیقه، نیروی لازم برای پیمایش 128 کیلومتر را به دست آورد. نکته جالب این که مالکان ب ام و i7 در ایالات متحده می توانند به مدت سه سال، خودروی خود را در Electrify America به رایگان شارژ نمایند.

در فضای کابین سری 7 برقی با دو نمایشگر 12.3 اینچی پشت آمپر و 14.9 اینچی مرکزی با عملکرد لمسی روبرو هستیم، که در زیر پوششی یکپارچه قرار گرفته و تحت مدیریت iDrive 8 عمل می نمایند. کنترل تنظیمات بعضی قسمت ها همانند سیستم تهویه مطبوع نیز به وسیله نمایشگر 7 اینچی حساس به لمس انجام خواهد شد.

این خودرو آلمانی از قیمت پایه 108 هزار یورو به بازار عرضه می گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، ظاهر فضایی و قیمت نجومی؛ ب ام و i7 برقی چه چیزی برای عرضه دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، ظاهر فضایی و قیمت نجومی؛ ب ام و i7 برقی چه چیزی برای عرضه دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید