علیرضا بیرانوند: طرفداران پرسپولیس مراقب دشمنان باشند

به گزارش آقای ابوالفضلی، تهران (پانا) - علیرضا بیرانوند گلر ملی پوش پرسپولیس معتقد است از دست دادن 4 امتیاز در دو بازی ابتدایی لیگ، جای نگرانی ندارد و این تیم به کورس قهرمانی اضافه می گردد.

علیرضا بیرانوند: طرفداران پرسپولیس مراقب دشمنان باشند

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس در دومین ملاقات خود در فصل تازه لیگ برتر نتوانست حریف فولاد گردد و مقابل این تیم در استادیوم آزادی به تساوی بدون گل رسید.

علیرضا بیرانوند که در این فصل به پرسپولیس برگشته در دومین ملاقات خود برای پرسپولیس پیروز شد دومین کلین شیت خودش را به ثبت برساند و حالا بعد از مهدی رحمتی در رده دومین گلرهای برتر لیگ برتر به لحاظ کلین شیت قرار گرفته است. با علیرضا در مورد شرایط پرسپولیس و از دست دادن 4 امتیاز در دو ملاقات ابتدایی لیگ و ملاقات مقابل فولاد گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

بازی مقابل فولاد چطور بود؟

بازی خوبی بود و فشار مسابقه برای هر دو تیم بالا بود. تازه لیگ آغاز شده و تیم ها قطعا به طور کامل آماده نیستند. با این حال هم ما موقعیت گل داشتیم و هم فولادی ها. ضمن اینکه در بیشتر دقایق بازی تیم ما مسلط بود و توپ و میدان را در اختیار داشت. می توانستیم برنده بازی باشیم ولی این اتفاق رخ نداد و متاسفانه نتوانستیم طرفدارانمان را خشنود کنیم.

دو بازی و از دست دادن 4 امتیاز طرفداران را نگران نموده است. در این خصوص چه صحبتی داری؟

به نظرم اتفاقی رخ نداده است. بنابراین طرفداران نگران نباشند و مطمئن باشند با یکی دو برد به جایگاهی که دوست دارند می رسیم . به نظرم بازی هایی که هفته اول و دوم انجام دادیم راضی نماینده است و شما شک نکنید که بهتر از این هم خواهیم شد. خیلی زود پرسپولیس واقعی و آن تیمی که طرفداران انتظارش را دارند، را خواهید دید. تازه آغاز لیگ است و اتفاقات زیادی در انتظار تیم ها است. پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا بسته شده و به طرفداران قول می دهم برای رسیدن به قهرمانی، من و همه اعضای تیم از جان مایه بگذاریم.

در نیمه اول بازی مقابل فولاد تو یک تک به تک گرفتی که اگر گل می شد، کار را برای پرسپولیس سخت می کرد.

خب من وظیفه ام را انجام دادم. اگر من می توانم دروازه ام را بسته نگه دارم، زحمت 10 بازیکن دیگر هم است و آن ها هم در این کار به من یاری می نمایند.

با دو کلین شیت مقابل ذوب آهن و فولاد دومین گلر برتر تاریخ لیگ از لحاظ کلین شیت هستی . در این خصوص چه صحبتی داری؟

خشنودم که می توانم به تیمم یاری کنم. واقعیت این است که خیلی دنبال آمار نیستم و تعداد کلین شیت های خودم را نمی شمارم. امیدوارم بتوانم بهتریم عملکرد را برای پرسپولیس داشته باشم و در راه قهرمانی به تیمم یاری کنم.

در یک صحنه وقتی مهاجم فولاد مصدوم شد، تو خیلی سریع خودت را به او رساندی و خیلی ها فکر می کردند می خواهی او را از زمین بیرون ببری. داستان چه بود؟

نه اصلا چنین قصدی نداشتم. من دیدم بازیکن فولاد روی افتاده و دچار گرفتگی عضله شده است. آمدم بالای سرش تا یاریش کنم و پای بازیکن را رو به بالا بکشم تا مصدومیتش تشدید نگردد. داور هم در صحنه حاضر شد و به او ماجرا را شرح دادم . در کل مسئله ای نبود و بازی هم ادامه پیدا کرد.

فولاد را چطور دیدی؟

من سال هاست که جواد نکونام را می شناسم و می دانم چقدر در کارش جدی است. آن ها بازیکنان بسیار خوبی خریدند و یک تیم دونده و جنگنده هستند. فولاد در این فصل یکی از تیم های بسیار قدرتمند است و بازی کردن مقابل این تیم کار سختی برای سایر تیم ها خواهد بود.

بعد از بازی عنوان کردی طرفداران مراقب حاشیه سازی باشند. منظورت از این صحبت چه بود؟

خب ببینید پرسپولیس دشمن زیاد دارد و خیلی ها بعد از دو نتیجه مساوی علیه تیم حرف زدند و در فضای مجازی حاشیه به وجود آوردند. طرفداران باید مراقب این افراد باشند و مثل همواره فقط از تیم حمایت نمایند. آن ها بدانند که ما خیلی به حمایتشان در ادامه راه احتیاج داریم و می خواهم فقط به پرسپولیس انرژی مثبت بدهند.

آمدن لوکادیا چقدر می تواند به پرسپولیس یاری کند؟

خب لوکادیا بازیکن بزرگی است و کارنامه بسیار خوبی دارد. تازه به تیم اضافه شده و طبیعی است که از شرایط ایده آل به دور باشد. قطعا خیلی می تواند به ما در ادامه یاری کند و در کنار مهاجمان فعلی، خط حمله قدرتمندی در ادامه فصل خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "علیرضا بیرانوند: طرفداران پرسپولیس مراقب دشمنان باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا بیرانوند: طرفداران پرسپولیس مراقب دشمنان باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید