شاسی بلند لاکچری ژاپنی که به هر کسی فروخته نمی گردد!

به گزارش آقای ابوالفضلی، دنیای طراحی و رندرینگ بسیار مجذوب کننده و زیبا است. خلق ایده و اتفاقات بزرگ از اینجا شکل می گیرد.

شاسی بلند لاکچری ژاپنی که به هر کسی فروخته نمی گردد!

به گزارش خبرآنلاین؛ در رندرینگ افراد می توانند پیش بینی هایی را در مورد یک محصول نو انجام دهند. حتی می توانند برای سرگرمی، رندر های عجیب و غریب بزنند!

یکی از رندر هایی که در این هفته به وسیله کاربران زده شده، رندر تویوتا سنچوری نسخه SUV است. البته این رندر براساس خبر هایی اجرا شده که در ماه گذشته منتشر شده و به احتمال زیاد این خودرو را در سبد محصولات تویوتا خواهیم دید.

سنچوری، سدان لاکچری و فول سایز تویوتا است که از سال 1967 در بازار عرضه شده است. اکنون نسل سوم این خودرو در بازار حضور دارد و قیمتی حدود 152 هزار دلار دارد. البته این خودرو به هر فردی فروخته نمی گردد و مختص اشخاص مهم است.

طبق شنیده ها، قرار است سنچوری SUV براساس هایلندر ساخته گردد.

احتمالا طول این شاسی بلند فول سایز 5.2 متر باشد که از لندکروزر هم کشیده تر خواهد بود. دو ردیف صندلی با فضای پای زیاد برای سرنشینان عقب در نظر گرفته شده است.

طراحی کلی خودرو احتمالا تفاوت زیادی با سدان سنچری نخواهد داشت و همان سبک کلاسیک خود را حفظ خواهد نمود.

قلب تپنده سنچوری SUV علاوه بر یک موتور الکتریکی در عقب، یک پیشرانه 3.5 لیتری V6 خواهد بود که در دو خودروی لکسوس LS500h و LC500h هم به کار رفته است.

ایده سنچوری SUV می تواند گزینه ای مجذوب کننده و پیروز برای تویوتا باشد؛ به خصوص که این روز ها افراد تمایل بیشتری به خرید کراس اور ها و شاسی بلند ها دارند.

البته اگر مثل سنچوری سدان که فروش آن فقط در ژاپن مجاز است، باشد، اوضاع فرق می نماید.

این خودرو می تواند رقیب جدی بزرگانی مثل رولزرویس کولینان، لندرور رنجرور، مرسدس بنز GLS 600 میباخ و بنتلی بنتایگا باشد؛ این یعنی حضور یک ژاپنی در میان چند انگلیسی و آلمانی!

قیمت سنچوری SUV احتمالا از 76 تا 114 هزار دلار معین گردد.

منبع: فرارو

به "شاسی بلند لاکچری ژاپنی که به هر کسی فروخته نمی گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند لاکچری ژاپنی که به هر کسی فروخته نمی گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید