سردرگمی مردم برای قرعه کشی خودرو ، شفاف سازی کجاست؟تغییر اسامی برندگان به حالت رزرواشکال سیستمی در قرعه کشی؟

به گزارش آقای ابوالفضلی روز 11 خرداد سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نتایج قرعه کشی را بیان کرد. اما طولی نکشید که بعضی از شرکت کنندگان از سردرگمی برای اعلام نتایج این قرعه کشی گفتند.

سردرگمی مردم برای قرعه کشی خودرو ، شفاف سازی کجاست؟تغییر اسامی برندگان به حالت رزرواشکال سیستمی در قرعه کشی؟

بعضی از شرکت نمایندگان در قرعه کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، می گویند نام آنها در ابتدا جز فهرست برندگان بود اما بعدا در حالت رزرو نهاده شد. آنها می گویند برای تامین وجه تکمیل فرایند ثبت نام خودرو در بازار متلاطم روزهای اخیر، ماشین کارنموده زیر پایشان را زیرقیمت فروخته اند، طلا فروخته اند و قرض نموده اند به امید این که تغییری در شرایط زندگی شان ایجاد گردد. این سردرگمی و ناامیدی برای کسانی که پاسخی از هیچ مرجع رسمی دریافت ننموده اند باعث شد مدام در اخبار جستجو نمایند و به گذاشتن پیغامی بسنده.

آقای ابوالفضلی نیز در گزارشی با عنوان اتفاق عجیب در قرعه کشی خودرو/ اسامی برندگان از فهرست خط خورد! علت این تغییر را از وزارت صمت جویا شد. با وجود پیگیری هایی که صورت گرفت تا این لحظه پاسخ مشخصی از سوی متولی برگزاری قرعه کشی داده نشده است. در ادامه نظر بعضی از مخاطبان را در این مورد می خوانید.

تغییر اسامی برندگان به حالت رزرو

برای منم تا دیروز زده بود برنده اول، امروز خواستم واریز وجه انجام بدم تغییر نموده به رزرو. زنگ زدم شرکت بعد از ده دقیقه صحبت در آخر گفتن همینه که هست.

برای منم زد شما برنده شدید الان زد رزرو، یعنی چی؟ من رفتم طلا فروختم که ماشین بگیرم الان چکار کنم.

ماشینم رو زیر قیمت فروختم، طلاهای خانمم رو با ضرر فروختم، از این و اون پول قرض کردم، بعد سه روز حالا نام من از برنده به رزرو تغییر کرد. هیچ جا هم پاسخ گو نیست.

من طرح مادران ثبت نام نموده بودم تو سامانه نوشته برنده شده اید ایران خودرو زنگ زدم میگه اصلا نامی از شما نیست مثل کسی که اصلا ثبت نام نکردید هر چند تو سامانه یکپارچه کد رهگیری هم گرفته باشید.

چرا برای آدمی که به این همه بدبختی پول جمع می نماید پیغام تبریک می فرستید بعد می گید شما رزرو هستید.

تغییر نتیجه از برنده نشدن به برنده شدن

در همین حال بعضی از مخاطبان می گویند در ابتدا جزو منتخبان قرعه کشی خودرو نبودند و در مراجعه بعدی برنده اعلام شده اند. در ادامه نظر بعضی از آنها را می خوانید.

نام من در نیومده بود اما الان رفتم دیدم نوشته بود تبریک می گم شما برنده شده اید، چند بار هم امتحان کردم.

منم برام پیغامک نیومد ولی یکبار دیدم زد برنده شدی، بعدش یهو زد برنده نشدی بهمن موتور بود.

مال من برعکس این رخ داد. اول زد منتخب نشدید انشالله دفعه بعدی. امروز زد تبریک شما جز منتخبین هستید. ایران خودرو هم رفتم وارد درگاه پرداخت می شد رفتم سریع پول انتقال دادم صبح.

اشکال سیستمی در قرعه کشی؟

تعدادی از شرکت نمایندگان نیز به فرایند قرعه کشی انتقاد دارند. آنها می گویند برای پرداخت هزینه از دارایی های خود فروختند و حالا کسی جوابگوی آنها نیست.

چهارشنبه اعلام کردن برنده اول. اما در فاصله این تعطیلات تبدیل شدیم به رزرو. رفتیم طلا فروختیم با هزار بدبختی پول جور کردیم، من با ایران خودرو تماس گرفتم گفتن اشکال سیستمی بود.

نام ما از منتخب پیش فروش معمولی (تارا دستی) سال جاری، تبدیل به مشارکت مرداد ماه سال بعد شد. هر چقدر زنگ می زنیم میگن یا دست ما نیست یا یه کد پیگیری می دن. در استعلام پروفایلمون توی سایت ایران خودرو پیش فروش معمولی هست نه مشارکت در فراوری اما پیغامی که ونامون اومد؛ شد مشارکت در فراوری.

مگه این سامانه برای ایجاد شفافیت راه اندازی نشد؟ پس چرا حتی جزئیات آمار خودروهای عرضه شده و تعداد ثبت نامی های هر کدوم رو هم اعلام نکردین!

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو آقای ابوالفضلی بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "سردرگمی مردم برای قرعه کشی خودرو ، شفاف سازی کجاست؟تغییر اسامی برندگان به حالت رزرواشکال سیستمی در قرعه کشی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردرگمی مردم برای قرعه کشی خودرو ، شفاف سازی کجاست؟تغییر اسامی برندگان به حالت رزرواشکال سیستمی در قرعه کشی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید