سخنگوی باشگاه استقلال: امیدوارم حضور مجیدی خون تازه ای در رگ های استقلال باشد

به گزارش آقای ابوالفضلی، سخنگوی باشگاه استقلال می گوید شرایط ایجاب کرد که این باشگاه مجددا از فرهاد مجیدی استفاده کند

سخنگوی باشگاه استقلال: امیدوارم حضور مجیدی خون تازه ای در رگ های استقلال باشد

به گزارش ایسنا، حجت نظری درباره شرایط قرارداد فرهاد مجیدی با استقلال اظهار کرد: درباره دستیاران قرار است در روزهای آینده افرادی که مد نظرشان است را با باشگاه در میان بگذارند و روی افراد با باشگاه توافق نمایند و خیلی زود این افراد معرفی خواهند شد. فعلا نمی خواهم درباره جزئیات قراداد و مدت این قرارداد چیزی نگویم.

وی اضافه کرد: به طرفداران قول می دهم به زودی جزئیات را اعلام کنیم اما تا زمانی که این جزئیات نهایی نشده اعلام نکنیم. از محمود فکری و کادرشان هم تشکر می کنم که در این مدت زحمت کشیدند و تلاششان را کردند و ما در باشگاه به این نتیجه رسیدیم که ادامه همکاری امکان پذیر نیست و با توافق از باشگاه استقلال که خانه خودشان است، جدا شدند. ما امروز توانستیم با رای اکثریت اعضای هیات مدیره استقلال از امروز فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی در اختیار داشته باشیم.

او توضیح داد: امیدوارم این حضور نویدبخش اتفاقات خوب باشند. امیدوارم این تغییر خون تازه ای در رگ های استقلال باشد و در سرانجام فصل استقلال لیگ جاری را با قهرمانی پشت سر بگذارد.

او در پاسخ به این سوال که چرا فرهاد مجیدی از استقلال جدا و دوباره به این تیم بازگشت، گفت: باید هر موضوعی را در زمان خودش آنالیز کنید. در دوره ای که فرهاد مجیدی کناره گیری کرد، باشگاه هم استعفای او را پذیرفت و قطع همکاری صورت گرفت و الان شرایط ایجاب کرد که مجددا از ظرفیت فرهاد مجیدی استعفا کنیم.

منبع: عصر ایران

به "سخنگوی باشگاه استقلال: امیدوارم حضور مجیدی خون تازه ای در رگ های استقلال باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی باشگاه استقلال: امیدوارم حضور مجیدی خون تازه ای در رگ های استقلال باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید