ریزش 7 بهمن در جاده چالوس

به گزارش آقای ابوالفضلی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: تا به امروز هفت فقره بهمن در محور کرج-چالوس اتفاق افتاده است.

ریزش 7 بهمن در جاده چالوس

به گزارش ایسنا، حمید پرورشی با اشاره به اینکه نیرو های راهداری در کوشش هستند تا بتوانند به سرعت محور کرج-چالوس را بازگشایی نمایند، گفت: از شروع بارش برف تا به امروز شاهد ریزش هفت بهمن در این مسیر بودیم و واقعاً معین نیست که با توجه به شرایط جوی در صورت بازگشایی مسیر، مجدداً با ریزش بهمن روبرو نشویم.

وی ادامه داد: در برف قبلی، در کمتر از نصف روز، بیش از 30 بهمن در این مسیر کوهستانی ریزش کرد و این شرایط کار برای نیرو ها را سخت می نماید.

این مسئول افزود: اولویت اصلی ما در حال حاضر بازگشایی مسیر های شریانی است و بعد از آن سراغ راه های اصلی می رویم و بعد از هم نوبت به راه های فرعی و روستایی می رسد.

پرورشی اضافه نمود: تا کنون هیچ سرکشی ای از راه های روستایی استان صورت نگرفته و تمرکز و اولویت بر محور های شریانی بوده است.

معاون اداره کل راهداری البرز اظهار کرد: البته به خاطر حساسیت مسیر کیانمهر- ماهدشت و جاده قزلحصار، از اوایل صبح نمک پاشی در این مسیر ها اجرا شده تا تردد خودرو ها با مشکل روبرو نشود.

منبع: فرارو

به "ریزش 7 بهمن در جاده چالوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریزش 7 بهمن در جاده چالوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید