راه کار اصلی مدیریت فضای مجازی، فرهنگ سازی است

به گزارش آقای ابوالفضلی، وزیر ارتباطات گفت: ما معتقدیم که فناوری اطلاعات یک فناوری راهبردی است و می تواند همه جنبه های زندگی جامعه را متحول کند؛ راه کار اصلی مدیریت فضای مجازی کشور نیز فرهنگ سازی است.

راه کار اصلی مدیریت فضای مجازی، فرهنگ سازی است

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات با اشاره به ظرفیت های فناوری اطلاعات و فضای مجازی برای رشد و ارتقای جامعه گفت: فضای مجازی در عین حال که فرصت های بی نظیری را برای ایجاد تحول و توسعه در همه بخش های جامعه ایجاد نموده است، ظرفیت ایجاد چالش برای افراد به ویژه بچه ها و نوجوان را نیز دارد که تنها راه مدیریت این چالش ها در بلند مدت، فرهنگ سازی در سنین پایین و توجه جدی و ویژه به نقش خانواده ها در تبیین و ترویج فرصت ها و چالش های فضای مجازی و فرهنگ استفاده صحیح از این ابزارها برای بچه ها است.

وی در ادامه از مشاور خود در امور بانوان و خانواده خواست تا با همکاری دستگاه های فرهنگی برای مراقبت از بچه ها و نوجوانان در فضای مجازی و فرهنگ سازی در این خصوص برنامه ریزی و اقدامات لازم را انجام دهد.

استفاده از ظرفیت های فناوری اطلاعات برای توسعه اشتغال بانوان نیز از دیگر انتظارات وزیر ارتباطات از مشاور امور بانوان و خانواده بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

پیش از سخنان وزیر ارتباطات، سیده فاطمه موسوی، مشاور امور بانوان و خانواده ابراز امیدواری کرد که دفتر امور بانوان از یک محل تشریفاتی صرف برای برگزاری اتفاقات و رویدادهای مناسبتی خارج و به سمت حکمرانی خانواده محور پیش برود.

آقای ابوالفضلی علمی پزشکی فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "راه کار اصلی مدیریت فضای مجازی، فرهنگ سازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه کار اصلی مدیریت فضای مجازی، فرهنگ سازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید