در سفر با این اپلیکیشن به راحتی دوچرخه کرایه کنید

به گزارش آقای ابوالفضلی، کرایه آسان دوچرخه با spinlister

دوچرخه سواری یکی از تفریحات مفرح و شادی است که در خیلی از شهرهای جهان راهی برای رفت و آمد در شهر هم هست. شهرهای دوچرخه دوست زیادی در جهان هستند که در آن ها فقط با کرایه یک دوچرخه می توانید به راحتی در شهر سفر کنید و جاذبه های دیدنی را ببینید بدون اینکه مجبور باشید کرایه ای بابت تاکسی بدهید. امروز با اپلیکیشن های مختلفی که آمده سفر و تفریحات مختلف راحت تر شده، یکی از این اپلیکیشن ها، Spinlister هست که با آن به راحتی می توانید هر وقت دوست داشتید دوچرخه کرایه کنید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا از این اپلکیشن بیشتر حرف بزنیم.

در سفر با این اپلیکیشن به راحتی دوچرخه کرایه کنید

Spinlister برای کرایه دوچرخه و وسایل اسکی و موج سواری به کار می رود. برای استفاده از این امکان هم می توانید به سایت spinlister بروید و هم می توانید اپلیکیشن آن را روی گوشی همراهتان بریزید. با رفتن به این سایت مشخصات دوچرخه های مختلف در هر محل و نرخ ها را می بینید و با مقایسه آن ها برترین دوچرخه را برای خود انتخاب می کنید. در صفحه اول سایت به شهرهای پر گردشگری مثل آمستردام، لندن، نیویورک و … برمی خورید که با کلیک بر روی این شهرها با انبوهی از دوچرخه ها روبرو می شوید که می توانید بعد از آنالیز سر فرصت آن ها را انتخاب کنید.

در همین سایت گاهی تخفیف های خیلی خوبی ارائه می گردد و می توانید دوچرخه ها را با قیمتی خیلی پایین تر از جاههای دیگر کرایه کنید. این وبسایت سال 2011 راه افتاد و دفتر اصلی اش در شهر کالیفرنیا است. دو سال بعد در سال 2013 اپلیکیشن آن هم به بازار آمد و بعدها تجهیزات موج سواری و اسکی هم به آن اضافه شد.

این اپلیکیشن در بیشتر از 100 کشور جهان استفاده می گردد و در آن هم می توانید دوچرخه کرایه کنید و هم دوچرخه خودتان را کرایه دهید و پول دربیاورید. هر کدام از تجهیزاتی که این سایت آن ها را کرایه می دهند آنقدر سنگین هستند که هیچ کس در سفرهای خارجی آن ها را نمی تواند با خود ببرد برای همین این سایت با کرایه این تجهیزات انجام این تفریحات را خیلی راحت می نماید. در این سایت به راحتی می تواند آنالیز کنید و ببینید که فاصله این تجهیزات تا محل اقامت شما چقدر است و هر کدام نزدیک تر بود را برای خودتان انتخاب کنید. این اپلیکشن مخصوصا در شهرهایی که بیشتر از دوچرخه استفاده می نمایند هواداران زیادی دارد.

منبع: الی گشت

به "در سفر با این اپلیکیشن به راحتی دوچرخه کرایه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر با این اپلیکیشن به راحتی دوچرخه کرایه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید