خدمات و قوانین هتل ها در ماه رمضان چگونه است؟

به گزارش آقای ابوالفضلی، اگر در ماه مبارک رمضان به شهرهای توریستی سفر نموده باشید، حتما این سوال برایتان پیش آمده که آیا با شروع ماه مبارک، خدمات و قوانین هتل ها هم تغییر خواهد نمود؟ باید بگوییم که در ماه مهمانی خدا، محدودیت هایی در سطح شهرهای ایران و بعضی شهرهای دنیا ایجاد می گردد اما مهمانان هتل می توانند از امکانات ویژه بدون محدودیت استفاده نمایند.

خدمات و قوانین هتل ها در ماه رمضان چگونه است؟

با توجه به ارزان بودن خدمات سفرهای داخلی و بعضی سفرهای خارجی در ماه رمضان، بعضی افراد، این ایام را برای سفر انتخاب می نمایند. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، قبل از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، این مطلب را در آقای ابوالفضلی مطالعه کنید تا از خدمات و قوانین هتل ها در ماه رمضان آگاه شوید.

رستوران های هتل باز هستند

در ماه رمضان تمامی رستوران های شهرهای ایران تا زمان افطار تعطیل هستند یا غذا را به صورت بیرون بر ارائه می دهند؛ با این وجود مسافرانی که در هتل ها ساکن شده اند می توانند از خدمات و پذیرایی رستوران هتل استفاده نمایند. البته این سرویس دهی ویژه مهمانان هتل است و سایر افراد نمی توانند برای صرف وعده های غذایی به رستوران هتل بفرایند. بسیاری از هتل های داخلی و خارجی، بعد از افطار تا هنگام سحر به همه افراد سرویس می دهند.

پذیرایی هتل ها با سبک و سیاق ماه رمضان صورت می گیرد و تنوع در بوفه افطار تا سحر هتل ها بسیار هیجان انگیز است. در بسیاری از مواقع مراجعان باید از قبل میز خود را رزرو نموده باشند تا بتوانند از خدمات استفاده نمایند.

این قوانین شامل کافی شاپ های هتل هم می شوند و بعد از اذان مغرب درهای آنها به روی عموم مردم باز خواهد شد و در غیر این صورت تنها مهمانان مقیم هتل می توانند از خدمات کافه و رستوران استفاده نمایند.

مجموعه های آبی هتل باز هستند

تفریحات آبی و مجموعه های تفریحی هتل تنها برای مهمانان هتل قابل استفاده است و سایر افراد پس از اذان مغرب می توانند از خدمات آن استفاده نمایند. به طور مثال اگر برای شنا به استخر هتل مراجعه می کنید باید در زمان پس از افطار باشد تا امکان استفاده از خدمات مجموعه آبی هتل برایتان فراهم گردد.

تخفیف های ویژه هتل ها در ماه رمضان

در ماه رمضان اندازه سفرها کاهش می یابد و در نتیجه افراد کمی برای رزرو هتل ها اقدام می نمایند. به همین علت هتل های بسیاری تخفیف های ویژه ای را برای اقامت و استفاده از سایر خدمات و امکانات هتل در نظر می گیرند. بعلاوه پکیج های مخصوصی برای مهمانانی که در این ماه در هتل اقامت می نمایند، ارائه می گردد. پس با رزرو هتل در ماه رمضان می توانید اقامتی کاملا ارزان در برترین هتل های شهر داشته باشید.

جنگ های شادی هتل ها پس از افطار

هتل ها برای جذب بیشتر مهمانان از شهرهای دیگر، برنامه ها و تفریحات بسیاری را تدارک می بینند و در بسیاری از هتل ها جنگ های شادی و مراسم افطاری برای مهمانان برگزار می گردد. ساعات ارائه خدمات هتل ها در این ماه افزایش پیدا می نماید، زیرا مهمانان و مراجعان می خواهند اوقات مفرحی را بعد از افطار بگذرانند.

بعلاوه بسیاری از مردم می توانند برای پذیرای از مهمانان خود، از تشریفات هتل در ماه رمضان استفاده و مراسم افطاری باشکوهی را برگزار نمایند. غالبا هتل های چند ستاره تهران منوی رستورانی متنوعی را به مهمانان ارائه می دهند.

قوانین پذیرش هتل تغییر نمی نماید

اگر برنامه سفر در ماه مبارک رمضان دارید و سوالی تازه برایتان ایجاد شده که آیا در فرایند رزرواسیون هتل در این ماه مبارک تغییراتی رخ می دهد یا خیر؟ باید اشاره کنیم که تمامی هتل های سراسر کشور همچون روزهای عادی سال به پذیرش مهمانان می پردازند.

شما با چه قوانینی در هتل ها رو به رو شده اید؟

در این مطلب کوشش کردیم که از قوانین و خدمات هتل ها برای پذیرش مهمانان و سرویس دهی به آنها در ماه رمضان بگوییم. در واقع تنها تغییراتی که در هتل ها دیده می گردد، محدودیت ورود افراد روزه دار به هتل و استفاده از خدمات آنها است. حالا شما بگویید که در اقامتتان در طول ماه رمضان از چه خدمات ویژه ای در هتل ها استفاده نموده اید؟

طاهره یلفانی

منبع: فلای تودی

به "خدمات و قوانین هتل ها در ماه رمضان چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات و قوانین هتل ها در ماه رمضان چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید