حمله تند ذوب آهن به سرمربی استقلال، مجیدی مثل بچه ها ذوق زده شد!

به گزارش آقای ابوالفضلی و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب آهن اصفهان، اظهارات فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال پس از بازی شب گذشته دو تیم که با رجحان یک بر صفر آبی پوشان سبب شد تا واکنشی نسبت به این موضوع انجام گردد.

حمله تند ذوب آهن به سرمربی استقلال، مجیدی مثل بچه ها ذوق زده شد!

بیانیه باشگاه ذوب آهن در مورد سرمربی استقلال تهران به توضیح زیر است:

از تاریخ تشکیل و برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران تا به امروز همیشه نام باشگاه های بزرگ با مربیان بزرگ عجین بوده است اما متأسفانه برای نخستین بار شاهدیم که نام بزرگ و مردمی باشگاه استقلال را مربی بی اخلاق که در هیجان بردهای مسابقات است همراهی می نماید.

اظهارات سخیف آقای مجیدی پس از انتها ملاقات این تیم در مقابل تیم ذوب آهن توهینی آشکار به مردم شریف و شهید پرور اصفهان و باشگاه 54 ساله ذوب آهن با پشتوانه بزرگ پیشکسوتان، قهرمانان رشته های مختلف ورزشی و طرفداران عزیز ذوب آهن، شاهدی بر این مدعاست که امروز نام بزرگ و پرافتخار باشگاه استقلال با گفتار بچگانه یک مربی بی اخلاق خدشه دار ودر معرض آسیب قرار گرفته است. این در حالی است که سرمربی ارزشمند و با اخلاق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کوچک ترین بی احترامی به فردی یا باشگاهی انجام نداده و تنها مباحث فنی را عنوان نمود.

آقای مجیدی در حالی مانند نوجوانان ذوق زده آن جمله ای از بزرگان فوتبال دنیا را که هیچ سنخیتی با حد و میزان اش ندارد تکرار کرد که فراموش نموده که شرایط امروز او مدیون الطاف دیگرانی است که در چشم پوشی از مجوزهای حضور بعضی بازیکنان، پنجره های بسته را بدون مجوزهای قانونی برویش باز نموده اند و به به و چه چه بعضی گزارشگران رنگی نیز این موارد را حمایت می نماید.

امید به این که باشگاه های بزرگی مانند استقلال با طرفدارانی محترم، من بعد علاوه بر بحث فنی، با نام هایی در حد و میزان استقلال و با اخلاق عجین باشد. مرور تاریخ نشان می دهد رابطه دو باشگاه بزرگ ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران، بر پایه دوستی و جوانمردی بوده و با این سخنان خدشه دار نخواهد شد ولی ضروری است آقای فرهاد مجیدی از مردم اصفهان و طرفداران عزیز ذوب آهن عذرخواهی کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حمله تند ذوب آهن به سرمربی استقلال، مجیدی مثل بچه ها ذوق زده شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله تند ذوب آهن به سرمربی استقلال، مجیدی مثل بچه ها ذوق زده شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید