تصمیم مهم کمیته انضباطی AFC در مورد بازی تیم های ایرانی و عربستانی

به گزارش آقای ابوالفضلی، کمیته انضباطی AFC درمورد برگزاری بازی تیم های ایرانی و عربستانی در لیگ قهرمانان تصمیم مهمی گرفت.

تصمیم مهم کمیته انضباطی AFC در مورد بازی تیم های ایرانی و عربستانی

به گزارش آقای ابوالفضلی در شرایطی که هفته گذشته مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران و یاسر المسحل، رئیس فدراسیون عربستان درمورد لغو برگزاری بازی نمایندگان 2 کشور در زمین بی طرف به توافق رسیده و این موضوع را به AFC اعلام نموده بودند، پس از برگزاری قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مباحث زیادی درمورد احتمال برگزاری مجدد بازی نمایندگان 2 کشور در زمین بی طرف مطرح شده است.

با این وجود کمیته انضباطی AFC اقدام جدیدی درمورد این پرونده انجام داده است.

براین اساس کمیته انضباطی صلاحیت تصمیم گیری درمورد لغو مصوبه سال 2016 برای برگزاری بازی در زمین بی طرف را به کمیته مسابقات کنفدراسیون ارجاع داده و اکنون ظرف 10 روز باید کمیته مسابقات نظر نهایی خود را درمورد این پرونده اعلام کند.

از طرفی فدراسیون فوتبال کشورمان از امروز درمورد بحث استفاده از VAR اجاره ای در استادیوم های آزادی و نقش دنیا اصفهان، نامه نگاری های خود را با کنفدراسیون شروع نموده و اکنون منتظر ورود بازرسان AFC به کشورمان است تا پس از آنالیز شرایط این 2 استادیوم درمورد استفاده از این سیستم در لیگ قهرمانان آسیا، تصمیم نهایی اتخاد گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصمیم مهم کمیته انضباطی AFC در مورد بازی تیم های ایرانی و عربستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم مهم کمیته انضباطی AFC در مورد بازی تیم های ایرانی و عربستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید