حضور برزگر در اردوی تیم ملی کشتی آزاد، دبیر: مفاخر دیگر کشتی هم بیایند

به گزارش آقای ابوالفضلی، سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد در اردوی تیم ملی کشتی حضور یافت.

حضور برزگر در اردوی تیم ملی کشتی آزاد، دبیر: مفاخر دیگر کشتی هم بیایند

به گزارش آقای ابوالفضلی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، پس از دعوت فدراسیون کشتی از مفاخر کشتی ایران برای حضور در اردوهای تیم های ملی کشتی، منصور برزگر سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد و دارنده مدال های نقره المپیک و طلا و نقره دنیا صبح امروز (پنج شنبه) در اردوی تیم ملی کشتی آزاد عظیمسالان حضور یافت.

برزگر در این ملاقات گفت: به اسم عضوی از جامعه عظیم کشتی، دوست داریم که کشتی در آوردگاه های مهم بین المللی از جمله المپیک پیروز باشد.

وی ادامه داد: کار فدراسیون کشتی در دعوت از قهرمانان و مفاخر این رشته برای حضور در اردوهای تیم ملی، خوب و زیبا بود و امیدوارم که این فرایند با حضور سایر قهرمانان ادامه پیدا کند.

برزگر گفت: کسب مدال در المپیک بسیار حائز اهمیت است و تمام کوشش خود را برای انجام این مهم به کار ببرید. حسن یزدانی هم این شانس را دارد که با کسب دومین مدال طلای خود در کشتی ایران تاریخ ساز باشد.

وی ادامه داد: کشتی ورزش بی رکوردی است و در میدان معیارها معلوم می گردد و کسانی که شاید فکر نمی کنید که بتوانند مدال بگیرند، صاحب مدال می شوند. شما می توانید مدال بگیرید و همواره کشتی گیران بودند که آبروی ورزش ما را حفظ کردند، پس هیچ وقت خود را دست کم نگیرید.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد توضیح داد: اگر می خواهید در کار خود پیروز باشید، به حرف مربیان خود کاملا گوش کنید و به آن ها اعتماد داشته باشید، قطعا مربیان شما می توانند برترین یاری کننده به شما باشند.

برزگر بعلاوه عملکرد فنی غلامرضا محمدی، ابراهیم مهربان و عباس حاج کناری را در زمان حضور در تیم ملی کشتی آزاد را ستود و گفت: محمدی، مهربان و حاج کناری از لحاظ فنی خیلی خوب بودند و حقشان بود که مدال های بیشتری را کسب می کردند.

برزگر در ادامه خاطراتی را در خصوص برنامه های خود برای پیروزی کشتی های مهمی همانند ملاقات علیرضا حیدری با الدار کورتانیدزه، علیرضا دبیر با تری براندز، علیرضا رضایی با کشتی گیر مغول، غلامرضا محمدی و حریفش برای کشتی گیران بیان و بر نقش مهم مربیان تیم ملی تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت بررسی حریفان تاکید نمود: حتما فیلم حریفان خود را به همراه مربیان ببینید و با نقاظ ضعف و قوت آن ها آشنا شوید و این کار خیلی برای کسب پیروزیت یاری کننده خواهد بود.

این پیشکسوت کشتی در خاتمه ضمن آرزوی پیروزیت برای تیم های ملی کشتی در خاتمه اعلام کرد: وقتی کشتی نتیجه می گیرد و کشتی گیران صاحب مدال می شوند همه ما خوشحالیم و سرمان را بالا می گیریم. این تیم می تواند پیروز گردد و آرزوی همه ما افتخارآفرینی کشتی گیران در المپیک توکیو است.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی هم در این ملاقات گفت: پدرم با آقای برزگر چندین سال در سازمان آب همکار بودند و من از نونهالی آقای برزگر را می شناسم، ایشان یکی از مربیان من است و همواره قدردان زحمات این مرد عظیم خواهم بود.

وی توضیح داد: ما مربیان زیادی را در کشتی داشته ایم اما بعضی از آن ها در تاریخ کشتی ایران ماندگار و بر روی چند نسل اثرگذار بوده اند. استاد برزگر سالیان سال به اسم سرمربی تیم ملی کشتی فعالیت کرد، برای کشتی ایران زحمات زیادی کشید و همواره در کار خود پیروز بود و تیم ملی کشتی آزاد ما با راهنمایی ایشان افتخارات زیادی را کسب نموده است.

دبیر گفت: یکی از حسن های عظیم آقای برزگر این بود که در عین اینکه به اسم سرمربی تیم ملی فعالیت می کرد، به اسم مربی در باشگاه هم حضور داشت و این باید یک الگو برای همه مربیان باشد.

رئیس فدراسیون کشتی در خاتمه اعلام کرد: از استاد برزگر ممنوم که امروز وقت گذاشتند و با حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد دقایقی را برای ملی پوشان صحبت کردند. همین جا از دیگر مفاخر کشتی ایران و قهرمانان دنیا و المپیک دعوت می کنیم در این زمان کوتاه به جای مانده تا المپیک توکیو در اردوی تیم های ملی کشتی حضور داشته و با صحبت های خود موجب روحیه، انگیزه و آرامش در کشتی گیران شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حضور برزگر در اردوی تیم ملی کشتی آزاد، دبیر: مفاخر دیگر کشتی هم بیایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور برزگر در اردوی تیم ملی کشتی آزاد، دبیر: مفاخر دیگر کشتی هم بیایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید