تقسیم امتیاز ها در مصاف آلومینیوم و پیکان

به گزارش آقای ابوالفضلی، مجتبی حسینی و شاگردان جوانش مقابل آلومینیوم رحمتی و در ورزشگاه خانگی آن ها کاری سخت پیش رو دارند.

تقسیم امتیاز ها در مصاف آلومینیوم و پیکان

به گزارش گروه ورزشی آقای ابوالفضلی این دیدار از همان ابتدا با پرس شدید از سوی هر دو تیم و فیزیکی شروع شد. بیشتر از 15 دقیقه طول کشید تا دو تیم خودشان را در زمین پیدا کنند و اولین موقعیت جدی بازی روی شوت میلاد فخرالدینی خلق شد. در ادامه شاگردان رحمتی به آرامی کنترل میدان را در اختیار گرفتند و بیشتر از حریف موقعیت ایجاد کردند، اما در باز کردن دروازه پیروز نبودند. نکته قابل توجه در نیمه اول اشتباهات فراوان بازیکنان دو تیم تحت فشار تیم رقیب بود، اما به هر شکل آلومینیوم و پیکان نیمه اول را بدون اینکه توپی از خط دروازه هایشان بگذرد به پایان بردند.

لحظات حساس:

دقیقه 5: شروع مجدد بلند پورحمیدی برای زاپاتا و پشت مدافعان پیکان با خروج مظاهری تبدیل به موقعیت جدی نشد، اما برخورد و مدافع خودی باعث شد بازی برای لحظاتی متوقف شود.

دقیقه 6: تلاش دروازه بان پیکان برای جا گذاشتن بازیکن آلومینیوم چیزی نمانده بود کار دست این تیم بدهد، اما با خوش شانسی مظاهری و برخورد توپ با مهاجم اراک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 17: آلومینیوم با پاس های بلند، فضای خالی خط دفاعی پیکان را هدف گرفته است. این بار احمدی با یک پاس قطری بلند فخرالدینی را در گوشه راست محوطه پیکان صاحب توپ کرد. میلاد وارد محوطه شد و به سمت دروازه پیکان شلیک کرد، اما مظاهری با جای گیری و واکنش خوب، شوت این بازیکن را برگشت داد.

دقیقه 18: چیزی نگذشت که بازیکنان پیکان پاسخ حمله آلومینیوم را دادند. تمیروف با یک و دو وارد محوطه آلومینیوم شد، اما ضربه پرقدرت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 29: باز هم اشتباه مظاهری در پیدا کردن بازیکن هم تیمی باعث شد توپ به زاپاتا برسد. او وارد محوطه شد و ضربه خود را در زاویه بسته به بدن مظاهری زد تا رشید بار دیگر اشتباه خودش را جبران کند.

دقیقه 31: ارسال دقیق جهان کهن از گوشه محوطه پیکان به نزدیکی های شش قدم و روی پای نقی زاده فرود آمد، اما این بازیکن نتوانست توپ را به سمت دروازه هدایت کند و این موقعیت برای آلومینیوم از دست رفت.

دقیقه 46: قائد رحمتی از میانه های زمین ضربه ای را به سمت دروازه مظاهری زد، اما رشید با جای گیری مناسب توپ را در آغوش گرفت.

دقیقه 50: لیموچی در گوشه محوطه آلومینیوم توپ را با پاس کات بک به تمیروف رساند، اما ضربه او را پورحمیدی درازکش به آغوش کشید.

دقیقه 62: دو موقعیت پیاپی برای بازیکنان پیکان روی کار خوب بازیکنان این تیم در محوطه آلومینیوم به دست آمد، اما توپ اول را مدافعین آلومینیوم از دهانه دروازه دور کردند و ضربه دوم را پورحمیدی دفع کرد.

دقیقه 64: محمد لطفی با جا گذاشتن بازیکن آلومینیوم به نزدیکی های محوطه رسید و توپ را به لیموچی رساند. او هم به سرعت از جناح چپ وارد محوطه شد، اما پاس در عرض او را پورحمیدی از دهانه دروازه دور کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تقسیم امتیاز ها در مصاف آلومینیوم و پیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقسیم امتیاز ها در مصاف آلومینیوم و پیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید