تجربه لحظات مهیج با چاشنی آموزش و اشتغال زایی در چند درجه خبرنگاران

به گزارش آقای ابوالفضلی، مسابقه چند درجه شبکه نسیم با معرفی رشته های ورزشی مختلف، مخاطبان را با ورزش و چگونگی ورود به این عرصه برای اشتغال آشنا می نماید.

تجربه لحظات مهیج با چاشنی آموزش و اشتغال زایی در چند درجه خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی آقای ابوالفضلی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه چند درجه شبکه نسیم میخواهد حدود 35 رشته ورزشی هیجان انگیز از جمله پاراگلایدر، غواصی، پاراموتور، سقوط آزاد، فلای بورد، کایت بورد، موتور کراس، دوچرخه سواری تریال و ... را به مخاطبان و به خصوص نسل جوان معرفی کند.

این مسابقه از سال 1394 به تهیه کننگی غلامرضا بختیاری و کارگردانی مشترک وی و امید خسروی در 90 قسمت روی آنتن رفته است.

از 2 ماه پیش که پخش فصل سوم این مسابقه شروع شده، تغییراتی در ساختار و قالب این مسابقه انجام شده است.

غلامرضا بختیاری تهیه نماینده مسابقه چند درجه گفت: این مسابقه با هدف هیجان و سرگرمی در شبکه نسیم طراحی شده است و ما در فصل اول این مجموعه به سراغ حدود 90 رشته ورزشی extreme (رشته های ژئوفیزیک و هواشناسی) رفتیم تا نحوه و چگونگی انجام این رشته های ورزشی را برای علاقه مندان و ورزش دوستان کشورمان معرفی می کنیم.

ما در برنامه سه مجری بازیگر داریم که با یاری آن ها با رشته های مختلف ورزشی بیشتر آشنا می شویم و در این بخش سهیل غلامپور، میثاق بختیاری و امیر خسروی ما را همراهی می نمایند.

بختیاری ادامه داد: در فصل سوم که حدود 52 قسمت است، علاوه بر معرفی و آموزش ورزش های پرهیجان، مقررات و قوانین مسابقات و تورنمنت های بین المللی را مطرح می کنیم.

وی ادامه داد: در این مسابقات، از برترین های هر رشته ورزشی هم در برنامه دعوت می گردد تا با حضور خود از اصول ورزش تخصصی خود و تجربیاتشان در این رشته ها، برای علاقه مندان مطالبی را بیان نمایند.

تهیه نماینده چند درجه همچنین تاکید نمود: این برنامه به دنبال این است تا تصور اشتباهی را که در خصوص انجام بعضی فعالیت های ورزشی از جمله سخت و گران قیمت بودن آن ها وجود دارد، مورد بازنگری قرار دهد و ثابت کند با هزینه های مناسب، تمرین و ممارست و گذراندن دوره های مختلف آموزشی و حمایت و امکاناتی که دولت مهیا نموده است، می توان به صندلی قهرمانی و مربیگری دست یافت و به عنوان یک کاردرآمدزا و شغل به آن نگاه کرد.

وی با اشاره به اینکه گذراندن دوره های آموزشی رشته های خاص و مهیج ورزشی با درآمدزایی هم تناسب دارد، گفت: یکی از اهدافی که این برنامه دنبال می نماید نحوه درآمدزایی از این رشته ها است.

بختیاری درباره نحوه شرکت در این مسابقه اعلام کرد: این مسابقه جنبه رقابتی ندارد و هدف آن آنالیز قوانین و انجام فعالیت ورزشی با قواعد درست و اصولی است که به همین دلیل، ورزشکاران و پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی را به وسیله فدراسیون های ورزشی دعوت می کنیم. در این مسابقه هم شرکت نماینده مبتدی داریم و هم افرادی که به صورت تخصصی سال ها در این رشته ها فعالیت می نمایند.

تهیه نماینده مسابقه چند درجه یکی از ویژگی های این مسابقه را ارزیابی حین پخش و آنالیز نقاط قوت و ضعف در میانه برنامه برشمرد و گفت: این امر یاری می نماید با دقت بیشتر و درصد اشتباه کمتری، مسابقه مورد علاقه مخاطبان خود را روی آنتن ببریم.

تهیه نماینده مسابقه چند درجه یادآور شد: این آمادگی وجود دارد در صورت موافقت مدیران در فصل بعدی سراغ مشاغل سخت و هیجان انگیز مثل آتش نشانان، تکاوران و یگان ویژه برویم تا این فعالیت را هم به تصویر بکشیم.

چند درجه هم اکنون روز های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت 21:30 از شبکه نسیم پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تجربه لحظات مهیج با چاشنی آموزش و اشتغال زایی در چند درجه خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه لحظات مهیج با چاشنی آموزش و اشتغال زایی در چند درجه خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید