برگزاری کنفرانس سرانجام سال اتحادیه جهانی کشتی با حضور لالوویچ

به گزارش آقای ابوالفضلی، کنفرانس انتها سال 2020 میلادی اتحادیه جهانی کشتی در حاشیه رقابت های جام جهانی صربستان برگزار گردید.

برگزاری کنفرانس سرانجام سال اتحادیه جهانی کشتی با حضور لالوویچ

به گزارش گروه ورزشی آقای ابوالفضلی، ابتدا نناد لالوویچ ضمن آرزوی ملاقات حضوری نمایندگان کلیه کشور ها در آینده ای بسیار نزدیک بر لزوم همبستگی تمامی کشور ها برای عبور از این شرایط سخت تاکید نمود. او در ادامه برگزاری رقابت های جام جهانی صربستان را یکی از مهم ترین برنامه های اتحادیه جهانی کشتی دانست که با کوشش شبانه روزی همگان تحقق یافته است و آرزو کرد که در انتها این رقابت ها همه حاضرین به سلامت به کشور های خود بازگردند.

ریاست صرب تبار اتحادیه جهانی کشتی سپس به تصمیماتی که کمیسیون فنی در تمامی ابعاد در دو سال گذشته اتخاذ نموده اشاره نمود و همه این تصمیمات را در راستای کوشش برای جذاب تر شدن ورزش کشتی دانست. لزوم توجه بیشتر به کشتی ساحلی و سایر سبک های سنتی کشتی، تشویق جوانان به حضور در این رشته ورزشی، توسعه کشتی زنان دیگر بخش های صحب تهای لالوویچ را تشکیل می دادند. او در انتها مجددا بر یکپارچگی، اتحاد و همدلی کلیه کشور ها تاکید نمود و گفت که هیأت رییسه اتحادیه جهانی هفته آینده نشستی برای آنالیز نقشه پیش روی این اتحادیه برگزار خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری کنفرانس سرانجام سال اتحادیه جهانی کشتی با حضور لالوویچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کنفرانس سرانجام سال اتحادیه جهانی کشتی با حضور لالوویچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید