سانتوس: اجباری برای استفاده صد درصدی از رونالدو در جام جهانی وجود ندارد

به گزارش آقای ابوالفضلی، سرمربی تیم ملی پرتغال خبر ها درباره اینکه مجبور است کاپیتان تیمش را در همه بازی های جام جهانی از ابتدا به میدان بفرستد، رد کرد.

سانتوس: اجباری برای استفاده صد درصدی از رونالدو در جام جهانی وجود ندارد

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال گفته پس از حواشی اخیری که درباره رونالدو ایجاد شده، فشاری بر روی او وجود ندارد که ستاره شماره 7 تیمش در همه بازی ها، در ترکیب اصلی باشد.

وقتی از سانتوس در کنفرانس خبری سوال شد که آیا مجبور است رونالدو را در ترکیب قرار دهد، گفت: مجبور؟ این درباره مجبور کردن من نیست. این یک الزام نیست. اینجا کسی مجبور به انجام کاری نیست. فکر می کنم سوال درست نباشد و باید این طور پرسیده می شد که براساس آن چیزی که رونالدو در طول هفته های اخیر انجام داده آیا باید در ترکیب اصلی باشد یا خیر؟

سانتوس گفت: این درباره کریستیانو ورنالدو و همه بازیکنانی که در تیم ملی پرتغال هستند صدق می نماید. مربی مجبور نیست بازیکنی را در ترکیب 11 نفره قرار دهد. ما اینجا چنین چیزی نداریم.

سناتوس بعلاوه درباره غیب رونالدو در بازی محبت آمیز برابر نیجریه به علت بیماری، گفت: او برای این بازی آماده نبود. او دچار بیماری التهاب معده شده و اندازه زیادی از آب بدن خود را از دست داده است. او با ما تمرین نمی نماید و در حال استراحت و ریکاوری است.

سرمربی قهرمان یورو 2016 درباره مصاحبه جنجالی رونالدو علیه تیم و بازیکنان منچستریونایتد و تأثیر آن بر تیم ملی پرتغال نیز گفت: این موضوعات به ما مربوط نمی گردد و به تیم ملی ارتباطی ندارد. او درباره تیم ملی صحبتی نکرده پس این مصاحبه ای شخصی بوده و ما به آن احترام می گذاریم. هیچ کدام از بازیکنان من درباره آن مصاحبه، اظهارنظری نکرده اند. رونالدو یک مرد آزاد است و سر و صدا ها و صحبت ها پیرامون او خارج از تیم ملی است. این بر روی ما تأثیری ندارد.

تیم ملی پرتغال در اولین ملاقات خود در مرحله گروهی جام جهانی روز سوم آذر به مصاف غنا می رود. اروگوئه و کره جنوبی حریفان بعدی سله سائو فوتبال اروپا هستند.

آقای ابوالفضلی ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سانتوس: اجباری برای استفاده صد درصدی از رونالدو در جام جهانی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانتوس: اجباری برای استفاده صد درصدی از رونالدو در جام جهانی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید