برای هر ساختمان کدام درب مناسب است؟

به گزارش آقای ابوالفضلی، درب ورودی، یکی از مهم ترین قسمت های ساختمان است. برای مثال درب ورودی، برای منازل و آپارتمان ها نوعی معرف خانه است یا درب اتاق ها باید همخوان با دکوراسیون منزل باشد. افزون بر موارد ظاهری، درب ها کاربردهای به خصوصی نیز دارند که پیش از خرید باید با آن ها آشنا باشیم، برای مثال نمی توان درب لابی یک آپارتمان را برای یک کارخانه نصب کرد.

برای هر ساختمان کدام درب مناسب است؟

از این رو در ادامه این مطلب، تعدادی از مهم ترین و کاربردی ترین انواع درب به همراه راهنمای خریدشان، معرفی خواهند شد؛

درب اتاق

در میان انواع درب داخلی، درب اتاق خواب واقع شده است که بیشترین اهمیت را از لحاظ نمای داخلی ساختمان به خود اختصاص داده است. درب ها علاوه بر ایجاد امنیت و حریم خصوصی، باید دارای استحکام بالا و زیبایی ظاهری باشند که امروزه، در طراحی های داخلی این موضوع بیش از پیش در نظر گرفته می گردد و حتی درب های تازه اتاقی با ویژگی های مجذوب نماینده، فراوری و عرضه می شوند. مهم ترین مواردی که هنگام خرید این درب ها باید به آن ها توجه گردد، روکش درب، نوع قفل و دستگیره آن هستند.

درب اتوماتیک

درب اتوماتیک را همه می شناسند! درب اتوماتیک با مزایای فراوانی که دارد بیشتر در مکان هایی چون فروشگاه ها، ادارات، اماکن تجاری، بانک ها و بیمارستان ها دیده می گردد و انواع مختلفی دارد. از انواع درب اتوماتیک می توان به درب شیشه ای کشویی، درب کرکره ای همانند کرکره برقی مانند درب پارکینگ، درب اتوماتیک تلسکوپی و درب اتوماتیک شیشه ای را نام برد. این انواع درب قیمت های مختلفی دارند؛ به طوری که قیمت درب اتوماتیک به طور میانه اکنون در زمستان 1400، 600 میلیون تومان است. قیمت کرکره برقی هم وابسته به نوع تیغه، عرض و ارتفاع و سنسورهای به کار رفته در آن فرق دارد.

درب اتوماتیک صنعتی

درب اتوماتیک صنعتی به درب هایی گفته می گردد که دو ناحیه را به یاری عایق های گرمایی و صوتی از هم جدا می نماید و معمولاً برای سوله ها، کارخانه ها، انبارها، هتل ها، بیمارستان ها و آتش نشانی از آن استفاده می گردد. این نوع درب ها به رفت و آمد پرسنل در داخل ساختمان ها یاری و بعلاوه از اتلاف انرژی جلوگیری می نمایند. در کارخانه ها و بخش های صنعتی به علت انتقال مداوم کالاهای بزرگ، وجود این نوع درب ها ضروری به نظر می رسد.

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت، همانطور که از نامش معین است، امکان ورود غیرمجاز به محل مورد نظر همانند خانه یا شرکت را کاهش می دهد. درواقع، بین دو لایه روکش های درب یک لایه فلزی و یک اسکلت فلزی واقع شده است که این مزیت را به همراه آورده است.

درب های ضد سرقت موجود در ایران عموما ترک، چینی یا ایرانی هستند که اگر کسی در پی درب ضد سرقت لوکس باشد می تواند روی مدل های ترک حساب کند. قیمت درب ضد سرقت هم به همین مقوله بستگی دارد، به بیان بهتر هرچقدر کیفیت درب بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می نماید.

در ادامه این مطلب، فروشگاه هایی معرفی خواهند شد که به فروش درب ضد سرقت ، تعمیر درب اتوماتیک و دیگر خدمات این حوزه مشغول هستند. این مراکز انواع کرکره برقی همانند کرکره برقی رنگی ، درب چوبی و درب با رنگ پلی اورتان را نیز ارائه می دهند.

سپیدارچوب

سپیدار چوب از سال 1390 در زمینه فراوری درب های چوبی، درب اتاقی، کابینت و کمد دیواری برای ساختمان های مسکونی و اداری فعالیت می نماید. این مجموعه، با شرکت های متنوعی همانند رفاه، آسیاتک و ... همکاری داشته است و ماموریت خود را تضمین کیفیت، استفاده از فناوری های تازه و تبدیل شدن به برندی ملی می داند. در راستای این اهداف، استفاده از رنگ درجه یک و متریال خارجی با کیفیت در دستور کار این شرکت است. به طوری که تمامی طرح های مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک و... را تحت پوشش قرار داده اند و باتوجه به سلیقه مشتریان، درب ها را فراوری می نمایند.

راشا در

آنچه در هنگام خرید درب ضد سرقت اولویت دارد، امنیت و کیفیت درب است اما برای برخی از خریداران قیمت درب ضد سرقت هم یکی از فاکتورهای مهم به شمار می رود. شما می توانید در راشا درب انواع درب ضد سرقت لوکس، مقرون به صرفه و امن را تهیه نمایید. محصولاتی که در عین مقرون به صرفه بودن می توانند زیبایی و امنیت را برای ساختمان شما فراهم آورند. درب لابی و درب استیل از دیگر فراوریات با کیفیت راشا درب می باشد.

مدرن چوب

درب اتوماتیک از جمله محصولات کاربردی است که امروزه در مراکز تجاری، مسکونی و اداری به وفور دیده می گردد. مجموعه مدرن درب فراورینماینده انواع درب های اتوماتیک گردان، تلسکوپی، کرکره ای، کشویی، پارکینگی و دیگر انواع درب های اتوماتیک است که امر نصب آن را نیز بر عهده گرفته است.

فروشگاه اینترنتی دیده بان

این مجموعه بصورت تخصصی در زمینه فروش و نصب انواع کرکره برقی فعالیت دارد. شما به آسانی با وارد نمودن مقادیر طول و عرض در محاسبه گر وب سایت دیده بان می توانید از قیمت کرکره برقی به صورت تقریبی آگاه شوید و سپس برای داشتن براورد دقیق تر با شمار تلفن 02191024104 تماس حاصل کنید.

منبع: همگردی

به "برای هر ساختمان کدام درب مناسب است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای هر ساختمان کدام درب مناسب است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید