بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل از پایگاه امداد و نجات مرحوم زنده یاد یوسف عاصمی

به گزارش آقای ابوالفضلی، خبرگزاری خبرنگاران- دردومین روز عید نوروعزیززاده گرجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل از پایگاه امداد و نجات مرحوم زنده یاد یوسف عاصمی بازدید نمود.

بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل از پایگاه امداد و نجات مرحوم زنده یاد یوسف عاصمی

به گزارش خبرنگارآقای ابوالفضلیدفترمازندران درشهرستان بابل :عزیززاده گرجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل دراین بازدیدمحمد علی تبار رئیس جمعیت هلال احمر بابل و اعضای شورای اجرایی هلال احمر حضور داشتند.

فرماندار بابل با تک تک اعضای داوطلبان که در طرح نوروزی در این پایگاه جهت انجام ماموریت های امدادی شبانه روزی خدمت خود را برای مسافرین عزیز به استان مازندران به ویژه شهرستان بابل سفر می کنند انجام وظیفه می کنند از کوشش بی منت شان تقدیر و تشکر نمود.

دراین بازدید دکتر عاصمی بانی پایگاه امداد نجات مرحوم یوسف رضا عاصمی به فرماندار بابل قول مساعد داد دومین پایگاه امداد نجات را در منطقه بابلکنار به نام مادرش ساختمان با تجهیزات اداری میسازم تا بتوانم خدمات بیشتری به مردم شهرستان بابل ارائه نماییم.

با این کار بتوانیم نام نیک پدر و مادر در دلها جاری بماند.

فرماندار بابل هم در سرانجام قول مساعد داد برای حل مسائل در تهیه زمین برای ایجاد پایگاه در منطقه بابلکنار از همه ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد تا بتوان این پروژه مهم در منطقه بابلکنار با همت دکتر عاصمی ساختمان انجام شود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل از پایگاه امداد و نجات مرحوم زنده یاد یوسف عاصمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل از پایگاه امداد و نجات مرحوم زنده یاد یوسف عاصمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید