اسرای یمنی از طریق سعودی ها شکنجه می شوند

به گزارش آقای ابوالفضلی، سرپرست وزارت حقوق بشر دولت نجات ملی یمن گفت: عربستان سعودی آتش بس در یمن را به بازی گرفت و اکنون نیز پرونده اسرا را به بازی گرفته است. ما اطلاعاتی داریم که نشان می دهد اسرای یمنی از طریق سعودی ها شکنجه می شوند.

اسرای یمنی از طریق سعودی ها شکنجه می شوند

به گزارش گروه بین الملل آقای ابوالفضلی، علی الدیلمی سرپرست وزارت حقوق بشر دولت نجات ملی یمن از اقدامات عربستان سعودی و نحوه رفتار آن در رابطه با آتش بس و پرونده مبادله اسرا به شدت انتقاد کرد.

بر اساس این گزارش، این مقام یمنی گفت: عربستان سعودی آتش بس در یمن را به بازی گرفت و هم اکنون نیز پرونده اسرا را به بازی گرفته است. ما اطلاعاتی داریم که نشان می دهد اسرای یمنی از طریق سعودی ها شکنجه می شوند.

وی مطرح نمود: اخیراً سعودی ها نمایشی را تحت عنوان آزادی اسرای یمنی به راه انداختند که صحت ندارد. از آنجایی که این نمایش با مشارکت سازمان صلیب سرخ راه افتاد، سازمان مذکور باید پاسخگویی رفتار های سعودی باشد.

این مقام یمنی ضمن انتقاد شدید از رویکرد سازمان ملل متحد در قبال عربستان سعودی، اعلام کرد: سازمان ملل باید بی طرف باشد، اما متأسفانه شاهد آن هستیم که این سازمان شرایط اسفناکی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اسرای یمنی از طریق سعودی ها شکنجه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسرای یمنی از طریق سعودی ها شکنجه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید