استقلال نشان داد دربی را فراموش کرده است، مجیدی حرفه ای عمل کرد

به گزارش آقای ابوالفضلی، محمدرضا شکورزاده مدافع پیشین استقلال در گفتگو با خبرنگاران در خصوص پیروزی دو بر یک استقلال برابر ذوب آهن و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: استقلال نشان داد که شکست برابر پرسپولیس را به فراموشی سپرده است. البته آبی ها در نیمه اول تقریبا در شوک همان شکست بودند هرچه از زمان بازی گذشت، استقلال بهتر و روان تر بازی کرد و توانست حریف اصفهانی خود را که دو هفته پیش برابر این تیم شکست خورده بود را مغلوب کرده و به دور بعد صعود کند.

استقلال نشان داد دربی را فراموش کرده است، مجیدی حرفه ای عمل کرد

وی اضافه نمود: استقلال در نیمه اول سردرگم بود و نتوانست یک بازی خوب را انجام دهد اما در نیمه دوم کاملاً حاکم بازی بود و با گل های زیبایی که به ثمر رساند توانست به پیروزی دست پیدا کند.

مدافع پیشین استقلال در مورد عملکرد خط دفاع استقلال که این روزها از آنها انتقاد زیادی می شود، گفت: مدافعان استقلال برابر مهاجمان ذوب آهن روز خوبی را پشت سر گذاشتند. بدون اشتباه ظاهر شدند. آنها با این نمایش قابل قبول اجازه گلزنی به حریف ندادند و ما باید امیدوار باشیم مدافعان استقلال درادامه مسابقات چه در حذفی و چه در لیگ برتر همین فرایند بدون اشتباه را ادامه دهند.

وی در مورد عملکرد حسین حسینی دروازه بان استقلال گفت: حسینی نزدیک به 200 روز بود که درون دروازه قرار نگرفته بود و شرایط روحی خوبی نداشت. یکی از دلایل اشتباه گل خوردنش همین قضیه بود اما او در طول بازی چندین موقعیت صد درصد را از ذوب آهن گرفت و نشان داد با این که مدتهاست بازی نکرده اما از آمادگی خوبی برخوردار است.

شکورزاده در مورد عملکرد بنیادی فر، داور این دیدار گفت: او کاملاً بازی را مدیریت کرد. البته یک پنالتی هم برای استقلال نگرفت. فشار مدافع حریف بر روی بازیکن استقلال کاملاً پنالتی بود اما در مجموع عملکرد خوبی داشت.

مدافع پیشین استقلال در انتها گفت: فرهاد مجیدی توانست شرایط روحی بدی که استقلال داشت را از بین ببرد. سرمربی استقلال خودش سالها به عنوان یک بازیکن حرفه ای بازی کرده و از تجربه بالایی برخوردار است و مطمئن هستم به طور حتم در آینده و با رفع نواقص استقلال در پست های مختلف او می تواند بهتر و بهتر از گذشته در استقلال کار کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال نشان داد دربی را فراموش کرده است، مجیدی حرفه ای عمل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال نشان داد دربی را فراموش کرده است، مجیدی حرفه ای عمل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید